fbpx
Telefonul ieșit inițial din service

Şi-a dus telefonul la reparat la Orange şi l-a primit distrus

O tânără din Cluj reclamă service-ul Orange pentru că i-a stricat mai tare telefonul, în loc să-l repare.

Reclamanta şi-a dus telefonul la reparat, la magazinul Orange din Piaţa Unirii, în urmă cu circa două săptămâni pentru că i se închidea constant. Când s-a dus să-l ia, a avut o surpriză de proporţii.

“Anul trecut în noiembrie, am cumpărat un iPhone 5c de la Orange, companie al cărei client sunt de mai bine de zece ani. Acum aproape două săptămâni a fost nevoie să trimit smartphone-ul în service, întrucât, la Cluj, constataseră că avea o defecțiune la baterie. Am lăsat telefonul în stare perfectă. uzură normală, după cum precizase angajatul Orange în procesul verbal de predare-primire. și urma să fiu anunțată care e problema. După câteva zile am fost sunată de cineva de la call center-ul Orange, care mi-a spus că s-au activat senzorii de umiditate și să nu îmi vor repara telefonul pe garanție. E inutil să mai spun că iPhone-ul în cauză nu luase niciodată contact cu apa. Soluția pe care mi-au oferit-o a fost să cumpăr un telefon nou de la ei, la un preț mai mare față de cel cu care îl achiziționasem pe al meu, cu aproape un an în urmă.”, povesteşte Patricia F.

iphone stricat 2

Tânăra s-a dus la ghişeul Orange pentru a-şi lua telefonul nereparat. Acesta era însă într-o stare mai proastă decât îl lăsase. “După ce am fost anunțată că îmi pot recupera telefonul nereparat de la Orange Cluj, am mers la ghișeu. În timp ce desfăcea coletul, i-am spus angajatului Orange că e foarte ciudat răspunsul lor, ținând cont de faptul că telefonul chiar a fost ferit de apă și nu există nicio explicație pentru acele urme de umiditate. Angajatul îmi întinde telefonul și zice: „Păi, uitați-vă în ce stare e și vă mai mirați că s-au activat senzorii”. În acel moment mi-am văzut iPhone-ul într-o stare deplorabilă, cu carcasa desfăcută și murdar. Când i-am spus că e inadmisibil așa ceva, pentru că le-am lăsat telefonul într-o stare bună și îl primesc înapoi în ultimul hal, mi-a răspuns, cu un zâmbet larg, că acumulatorul s-a umflat și că din această cauză nu a putut fi închis. Acumulatorul s-ar fi umflat oricum, că legile fizicii sunt legile fizicii. Omul nu și-a pus niciun moment problema că acest lucru s-a întâmplat exact în perioada în care telefonul era la ei în service și că era firesc să își asume acest lucru și să mi-l înapoieze cel puțin în starea în care îl lăsasem. O ținea una și bună cu legile fizicii.

În cele din urmă, mi-a spus că îmi recomandă să mă duc la un service autorizat pentru a cere o a doua opinie privitor la defecțiune și să schimb, eventual, acumulatorul. Tot de la acest angajat am aflat că Orange nu își asumă nicio responsabilitate pentru nimic, nici în situațiile în care curierul ar da de pământ cu telefonul din greșeală. Pur și simplu nu e vina companiei!”, spune revoltată proprietara telefonului.

Aceasta intenţionează să depună o plângere la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Cluj. CLUJUST aşteaptă răspuns din partea companiei Orange. Dacă aţi întâmpinat probleme similare, vă rugăm să ne scrieţi la office@clujust.ro sau să postaţi comentarii.

Comments

comentarii

USR cere conducerii Parlamentului să demareze de urgență procedura de numire a unui nou Avocat al Poporului, în condițiile în care mandatul Renatei Weber la conducerea instituției a expirat „cu mai bine de jumătate de an în urmă”.... Citește mai mult
Probele de competențe vor avea loc după cursuri. Elevii de clasa a XII-a vin normal la program și rămân după ore să dea examenul.... Citește mai mult

6 comentarii

  1. Edgar Quinezu

    parca apple se lauda ca schimba telefoanele, nu le repara

  2. si eu am patit la fel. am trimis telefonul samsung in service pentru probleme de soft si s-a intors cu un buton stricat. norocul meu a fost acela ca inainte de a vedea eu, a observat angajatul orange. inca nu l-am primit din service. daca voi avea probleme si nu se va repara, voi reveni cu un comentariu.

  3. Orange lasa mult de dorit. In urma cu cativa ani, am fost contactat telefonic de catre un angajat al companiei in preajma datei la care urma sa-mi expire abonamentul. Motivul? Urma sa mi se propuna prelungirea acestuia si, eventual, posibilitatea achizitionarii unui telefon nou la pret redus. Cand colo, surpriza! Angajatul m-a anuntat ca Orange imi va RASPLATI FIDELITATEA (de 7 ani, pana in acel moment) cu un telefon nou (cadou) si m-a intrebat unde doresc sa-l primesc (acasa sau la munca). ATAT! Am optat sa-l primesc la domiciliu, prin curier rapid. Reprezentatul Orange nu a precizat NICI UN MOMENT ca ar fi vorba despre un telefon CU ABONAMENT, nu m-a intrebat ABSOLUT NIMIC in sensul asta, insistand ca este un CADOU din partea companiei! Ei bine, cand a sosit curierul, alta surpriza! Aveam un ABONAMENT DE 3 EURO, incheiat pe doi ani, asta desi la telefon individul mi-a vorbit despre un … cadou, repet! Am facut plangere la diverse sucursale din Cluj, fara sorti de izbanda, m-am adresat inclusiv celor de la Bucuresti (convorbirea fiind inregistrata), dar, pentru ca traim in Romania, tot angajatul a fost scos BASMA CURATA intr-o notificare seaca, de o pagina, primita la domiciliu. Satul sa tot umblu de colo-colo fara sa rezolv nimic, sa-mi pierd putinul timp liber si sa-mi mananc nervii inutil (luni de zile am incercat sa rezolv problema pe cale amiabila, dar m-am ales doar cu povesti de 2 lei), am strans din dinti si am platit suma integral respectiva (echivalentul pe 2 ani), dupa care am renuntat atat la abonamentul respectiv cat si la serviciile acestei asa-zise firme profesioniste. Pe un ton neprietenos, fireste :).

  4. client nemultumit

    cumparati servicii sau deviceu`ri? :)) dai vina pe un operator, cand defapt cumperi un serviciu cu un produs atasat, sau… evident invers 🙂 exista google. ro, dar degeaba… documentarea da cu minus.

  5. dicanu mihaela

    în 4 luni de zile am avut de trei ori telefonul în service.Ultima data s-a întors reparat, dar cu capacul spart.S-a întors din nou în service.acum a stat în service de pe data de 5 noiembrie până pe 12 decembrie.Surpriză! Deşi în această perioadă nu am dat nici măcar un beep de pe acest număr, am primit două mesaje prin care mă înştiinţau că mă execută pentru suma de 138 de lei, reprezentând facturile pe toată această perioadă.Am plătit dar intentionez să recuperez întregul prejudiciu în instanţă. După un an de zile în care am avut numai probleme cu telefonul şi am încercat să rezolv problema pe cale amiabilă, astăzi am fost sunată de către Orange şi mi s-a propus înlocuirea telefonului, compensarea facturilor şi rezilierea contractului.Prea târziu şi prea puţin.Voi da în judecată Orange şi voi solicita şi daune.Îî sfătuiesc pe toţi care au probleme asemănătoare să aleagă calea instanţei. Altfel nu vor rezolva nimic. Dacă se merge pe protecţia consumatorului nu se plătesc taxe judiciare.Se cred prea mari şi prea puternici şi calcă în picioare contractele pe care le-au încheiat.

Sărbători fericite!

Lasă un răspuns