Folosirea celor 250 de „Body Worm Camera”de polițiștii locali din Cluj-Napoca se face cu încălcarea GDPR

Ca urmare a investigației ANSPDCP, s-a constatat că nu există dispoziții legale care să reglementeze utilizarea unor sisteme de supraveghere audio — video portabile în activitatea polițiștilor locali și ca atare, prelucrarea datelor cu caracter personal (imagine, voce) s-a efectuat fără îndeplinirea condițiilor de legalitate a prelucrării, așa cum sunt prevăzute în art. 6 alin. (1) din Regulamentul (UE) 2016/679.

După ce ANSPDCP stabilise cu ocazia investigației efectuate la Poliția Locală din Sectorul 4 București, despre care am scris aici, că legea nu reglementează utilizarea dispozitivelor de înregistrare audio-video (bodycam) de către polițiștii locali și că prelucrarea datelor în acest mod încalcă GDPR, a venit rândul Municipiului Cluj-Napoca de a fi sancționat și obligat de a lua măsuri de ștergere a datelor sistemului de evidență a datelor cu caracter persoanl constituit ca urmare a utilizării unor astfel de sisteme.

Primarul Boc a atacat în instanță decizia emisă de către ANSPDCP, dar se pare că a omis să atace și procesul verbal prin care Municipiul Cluj-Napoca a fost sancționat contravențional de ANSPDCP, prin urmare instanța de contencios administrativ a respins acțiunea.

Sindicatul Național al Polițiștilor și Vameșilor Pro Lex a sesizat Autoritatea națională de supraveghere susținând încălcarea GDPR prin folosirea bodycam-urilor de către polițiștii locali din Cluj-Napoca

Ca urmare a unei sesizări cu privire la încălcarea legislației privind protecția datelor cu caracter personal referitor la obligația polițiștilor locali din cadrul Direcției Generale de Poliție Locală Cluj-Napoca de a purta asupra lor, în timpul programului de lucru, camere de înregistrare audio – video, Autoritatea națională de supraveghere a constatat că, operatorul investigat prelucrează date cu caracter personal prin intermediul unor mijloace de supraveghere audio – video portabile, de tip „BADGE”, utilizate de către personal în misiuni și activități derulate pe teren, în contextul în care polițiștilor locali le-a fost stabilită ierarhic obligația de a purta asupra lor, în timpul programului de lucru aceste mijloace de supraveghere audio — video.

În cadrul investigației desfășurate, operatorul a declarat că scopul prelucrării îl reprezintă îndeplinirea obligațiilor legale ce-i revin în vederea îndeplinirii sarcinilor care servesc intereselor publice și care rezultă din exercitarea autorității publice cu care această instituție este învestită, fiind reglementate modalitățile de utilizare a mijloacelor de supraveghere video de acest tip în misiuni și activități, în teren, în spații deschise, pentru documentarea/imortalizarea pe suport electronic a faptelor care constituie contravenții sau infracțiuni precum și pentru înregistrarea pe suport electronic a cazurilor de ultraj.

Operatorul a indicat drept temei legal Regulamentul (UE) 2016/679 și legislația națională de transpunere a Directivei (UE) 216/680 a Parlamentului European și a Consiliului din 27.04.2016 privind protecția persoanelor fizice referitor la prelucrarea datelor cu caracter personal de către autoritățile competente, în scopul prevenirii, depistării, investigării penale a infracțiunilor, sau al executării pedepselor și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Deciziei-Cadru 2008/977/JAI a Consiliului, publicată în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, seria L nr. 119/04.05.2016, în vederea prevenirii și combaterii săvârșirii infracțiunilor, supravegherea traficului rutier și constatarea încălcării regulilor de circulație rutieră, îndeplinirea unor măsuri de interes public, exercitarea prerogativelor de autoritate publică sau realizarea unui interes legitim, precum și reglementările interne.

Totodată, operatorul mai precizează că obiectivele camerelor de înregistrare audiovideo sunt orientate către persoanele care săvârșesc acte antisociale ori către persoanele aflate în dificultate și care necesită acordarea ajutorului de urgență; mijloacele de supraveghere implementate permit înregistrarea audio-video și mărirea sau micșorarea imaginilor după finalizarea operațiunilor de descărcare, nefiind posibilă alterarea imaginilor și sunetelor captate în scopul falsificării acestora, iar informarea prealabilă a contravenientului/contravenienților/persoanelor aflate în dificultate, cu privire la faptul că întreaga procedură acțională este supusă înregistrării audio-video, este realizată de polițiștii locali aflați în exercitarea atribuțiilor de serviciu; stocarea imaginilor se realizează pe echipamente de stocare protejate și nu pot fi accesate decât de pe echipamente dedicate, destinatarii datelor sunt conducătorul instituției, persoanele abilitate în efectuarea activității de control și alte structuri la solicitare.

Din investigația efectuată în acest caz, s-a constatat că nu există dispoziții legale care să reglementeze utilizarea unor sisteme de supraveghere audio — video portabile în activitatea polițiștilor locali. Ca atare, s-a constatat că prelucrarea datelor cu caracter personal (imagine, voce) s-a efectuat fără îndeplinirea condițiilor de legalitate a prelucrării, așa cum sunt prevăzute în art. 6 alin. (1) din Regulamentul (UE) 2016/679.

Autoritatea Națională de Supraveghere a precizat că, potrivit art. 5 alin. (1) lit. a) din Regulamentul (UE) 2016/679, operatorul avea obligația de a prelucra datele în mod legal, echitabil și transparent față de persoanele vizate.

Autoritatea națională de supraveghere a sancționat operatorul cu avertisment, însoțit de măsura inclusă în planul de remediere, de a asigura conformitatea operațiunilor de prelucrare efectuate prin utilizarea sistemelor audio-video portabile cu dispozițiile art. 5 și art. 6 din Regulamentul (UE) 2016/679.

Urmare a constatărilor prin procesul-verbal de constatare/sancționare și având în vedere că operatorul încetase prelucrarea datelor cu caracter personal prin astfel de sisteme, Autoritatea națională de supraveghere a dispus, prin decizie, ștergerea datelor cu caracter personal din sistemul de evidență constituit ca urmare a utilizării sistemelor audio-video.

Împotriva deciziei emisă de către Autoritatea Națională de Supraveghere, Municipiul Cluj-Napoca reprezentat prin Primar, pentru Direcția Generală de Poliție Locală Cluj-Napoca  a formulat o acțiune în contencios administrativ având ca obiect anularea deciziei.

Tribunalul București a respins acțiunea Municipiului Cluj-Napoca pentru considerentele precizate în hotărârea judecătorească pronunțată la sfârșitul lunii iulie 2021, din care vom reda pasajele relevante:

,,Reclamantul, prin consilier juridic, solicită respingerea excepției inadmisibilității invocate pentru lipsa procedurii prealabile având în vedere că acțiunea a fost întemeiată pe art. 17 din legea 102/2005, care presupune că împotriva procesului de constatare a contravenției sau a deciziei de aplicare a măsurilor se poate introduce acțiune la secția de contencios administrativ în termen de 15 zile, sens în care apreciază că art. 7 din legea 554/2004 nu este aplicabil în cauză. Pe fond, solicită admiterea acțiunii astfel cum a fost formulată, având în vedere că decizia contestată nu este legală deoarece nu cuprinde motivele pe care se sprijină, nefiind arătate argumentele pentru care s-a apreciat că nu au fost îndeplinite obligațiile.

Tribunalul reține cauza spre soluționare.

TRIBUNALUL,

Asupra cauzei de față, reține următoarele:

Prin cererea de chemare în judecată înregistrată sub nr.(…) reclamantul Municipiul Cluj-Napoca reprezentat prin Primar, pentru Direcția Generală de Poliție Locală Cluj-Napoca în contradictoriu cu pârâta Autoritatea de Națională de Supraveghere a solicitat anularea în totalitate a deciziei nr. 4/19.01.2021 emisă de pârâtă și comunicată în data de 26.01.2021 prin adresa nr. (…), obligarea pârâtei la plata cheltuielilor de judecată ocazionate cu acest demers.

În motivarea cererii de chemare în judecată, s-a arătat de către reclamant că în data de 02.10.2019 între Municipiul Cluj-Napoca în calitate de achizitor și (…) în calitate de contractant, a fost semnat contractul de achiziție publică de produse nr. (…)/2019 având ca obiect furnizarea a 250 bucăți sistem audio-video portabil de tip „Body Worm Camera„ pentru Direcția Generală Poliția Locală; acestea au fost achiziționate la data de 17.10.2019, ulterior acestea fiind predate pe bază de semnătură.

De asemenea la nivelul Municipiului Cluj-Napoca a fost eleborată procedura operațională PO-48.3 avizată, verificată și semnată la data de 02.10.2019 pentru stabilirea regulilor de utilizare a sistemelor audio-video portabile de tip ”Body Wom Camera” în exercitarea atribuțiilor de serviciu a polițiștilor locali.

S-a arătăt faptul că începând cu data de 16.10.2019 au fost modificate și fișele postului, pentru exercitarea atribuțiilor de serviciu decatre polițiștii locali și pentru respectarea prevederile procedurii PO 48.3 – Activitatea privind stabilirea regulilor de utilizare a sistemelor audio-video portabile tip „Body Wom Camera”.

Prin petitia nr.(…)/23.10.2019, Sindicatul Național al Polițiștilor și Vameșilor Pro Lex a sesizat o posibilă încălcare a legislației privind protecția datelor cu caracter personal de către Direcția Generală Poliția Locală Cluj-Napoca, referitor la obligația polițiștilor locali din cadrul acestei structuri de a purta asupra lor, în timpul programului de lucru, camere de înregistrare audio-video care au încorporată și funcția GSP, sens în care angajații instituției sunt monitorizați permanent.

Față de cele de mai sus, în temeiul art. 57 și 58 din RGPD și art. 14 și următoarele din Legea nr. 102/2005, republicată , ANSPDCP a demarat o investigație și prin adresa nr. 3927/20.02.2020 a solicitat Primăriei Municipiului Cluj-Napoca, Direcția Generală Poliția Locală clarificarea situației.

La adresa menționată mai sus Direcția Generală Poliția Locală prin adresa nr. 4494/27.02.2020 înregistrată la ANSPDCP comunică faptul că scopul utilizării acestor sisteme este pentru protecția polițiștilor locali împotriva faptelor de ultraj și a acuzațiilor îndreptate împotriva acestora cu privire la modul de exercitare a atribuțiilor de serviciu.

Astfel ANSPDCP a constatat că Municipiul Cluj-Napoca, Direcția Generală Poliția Locală a încălcat prevederile art. 5 alin. 1 lit. a raportat la art. 6 alin. 1 din Regulamentul (UE) 2016/679, în consecință emite proces verbal de constatare/sancționare nr. (…)/11.12.2020 anexând planul de remediere cu următoarele măsuri: să asigure conformitatea operațiunilor de prelucrare efectuate prin utilizarea sistemelor audio-video portabile de tip „Body Wom Camera”, cu dispozițiile art. 5 și art. 6 din RGPD având termen de remediere 3 zile lucrătoare de la comunicarea procesului verbal.

Prin adresa nr. (…)/488/24.12.2020 Municipiul Cluj-Napoca, Direcția Generală Poliția Locală comunică obiecțiuni la proces verbal nr.(…)/11.12.2020 și arată totodată faptul că s-a conformat în termen planului de remediere prin comunicarea în scris a consimțământului tuturor polițiștilor locali care utilizează sistemele audio-video portabile tip „Body Wom Camera”.

La data de 26.01.2021 ANSPDCP comunică instituției decizia nr.4 din data de 19.01.2021 prin care dispune ca operatorul Municipiul Cluj-Napoca, reprezentat prin Primar, pentru Direcția Generală Politia Locală să înceteze orice operațiune sau set de operațiuni de prelucrare de date cu caracter personal efectuate prin intermediul sistemelor audio-video de tip Body Wom Camera și să șteargă sistemul de evidență a datelor cu caracter personal constituit ca urmare a utilizării unor astfel de sisteme.

Reclamantul consideră că decizia nr.4 din data de 19.01.2021 este nelegală deoarece nu cuprinde motivele în fapt pe care se sprijină.

Astfel, deși în urma comunicării procesului verbal de constatare/sancționare nr. (…)/11.12.2020 anexând planul de remediere cu termen de 3 zile, am comunicat conformarea nostră raportat la constatările Autorității Naționale de Supraveghere a prelucrării datelor cu caracter personal, autoritatea nu a motivat în fapt și în drept care au fost argumentele pentru care s-a reținut o neîndeplinire a obligațiilor din planul de remediere care să ducă la emiterea aceastui act, respectiv decizia nr. 4/19.01.2021.

Așadar, ANSPDCP, s-a rezumat la a reitera în sens general exact ceea ce a retinut si în conținutul procesului verbal de constatare /sancționare menționat mai sus, fără a arăta în concret ce anume s-a încălcat raportat la corespondenta purtată și actele comunicate, respectiv prelucrarea s-a efectuat fără să existe o obligație legală a operatorului și fără îndeplinirea vreunei condiții prevăzute de art. 6 alin. 1 rap. la art. 5 din RGDP.

În ceea ce privește neîndeplinirea vreunei condiții prevăzute de art.6 alin.l din RGDP, deși potrivit art.5 alin.l litera a) avea obligația de a prelucra datele în mod legal, echitabil și transparent față de persoana vizată, s-a arătat că, urmare a comunicării procesului verbal de constatare/sancționare nr. (…) / 11.12.2020 anexând planul de remediere cu termen de 3 zile, s-a comunicat conformarea raportat la constatările Autorității Naționale de Supraveghere a prelucrării datelor cu caracter personal, respectiv toti polițiștii locali au semnat o declarație consimțământ cu privire la folosirea sistemelor audio video și cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal al acestora.

De asemenea prin declarația consimțământ s-au obligat ca în cadrul actiunilor/intervențiilor desfășurate pentru exercitarea atribuțiilor de serviciu pe domeniul public, să își decline identitatea și să aducă la cunoștință persoanelor vizate faptul că acțiunea este înregistrată audio-video.

Apoi, referitor la prelucrarea datelor cu caracter personal (imagine, voce) în mod legal, echitabil si transparent fată de persoana vizată, s-a arătat că

În ceea ce privește măsura dispusă prin decizia nr.4 din data de 19.01.2021 de încetarea a oricăror operațiuni de prelucrare a datelor cu caracter personal efectuate prin intermediul sistemelor audio-video de tip Body Wom camera și de ștergere a sistemului de evidență a datelor cu caracter persoanl constituit ca urmare a utilizării unor astfel de sisteme, consideră reclamantul că este nelegală pentru motivele dezvoltate mai sus pe larg.

Mai mult, această decizie crează pagube semnificative, irecuperabile prin ștergerea sistemului de evidență a datelor cu caracter personal constituit ca urmare a utilizării Body camera.

Legal citată, pârâta ANSPDCP a formulat întâmpinare prin care a invocat excepția inadmisibilității, iar, pe fond, a solicitat respingerea actiunii ca neîntemeiate.

A fost încuviintată proba cu înscrisuri.

Cu privire la excepția inadmisibilității, tribunalul apreciază că este neîntemeiată, astfel că o va respinge retinând că cereera de chemare în judecată a fost întemeiată pe art. 17 din legea 102/2005, care stabileste că împotriva deciziei de aplicare a măsurilor se poate introduce acțiune la secția de contencios administrativ în termen de 15 zile, astfel că art. 7 din legea 554/2004 nu este incident în cauză.

Analizând susținerile părților, raportat la probele administrate si la dispozițiile legale incidente, tribunalul reține următoarele:

Printr-o sesizarea primită de ANSPDCP cu privire la încălcarea legislației privind protecția datelor de către Municipiul Cluj-Napoca reprezentat prin Primar, pentru Direcția Generală de Poliție Locală Cluj-Napoca, se semnala faptul că polițiștilor locali din cadrul Direcției Generale de Poliție Locală Cluj-Napoca le-a fost stabilită obligația de a purta asupra lor, în timpul programului de lucru, camere de înregistrare audio – video de tip „Body-Worn Camera„(care au incorporată și funcția GPS), sens în care angajații instituției sunt monitorizați permanent

Prin urmare, Autoritatea, potrivit competențelor și atribuțiilor sale a derulat o investigație în vederea verificării respectării prevederilor Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE, inclusiv sub aspectele din sesizarea amintită anterior.

Ca urmare a investigației derulate la operatorul de date cu caracter personal Municipiul Cluj-Napoca reprezentat prin Primar, pentru Direcția Generală de Poliție Locală Cluj-Napoca, Autoritatea, în calitate de organ constatator, a analizat toate aspectele și circumstanțele speței, a constatat și a consemnat faptele săvârșite de reclamant și a emis procesul-verbal de constatare-sancționare nr. (…) din 11.12.2020.

Astfel, prin procesul-verbal de constatare-sancționare nr. (…) din 11.12.2020, s-au constat și consemnat următoarele:

Municipiul Cluj-Napoca reprezentat prin Primar, pentru Direcția Generală de Poliție Locală Cluj-Napoca („organizată, în condițiile legii, ca un compartiment funcțional, fără personalitate juridică, la nivel de Direcție generală în cadrul aparatului de specialitate al primarului, condusă de un director general funcționar public, în subordinea Primarului municipiului Cluj-Napoca;

„(…)„Sistemul audio-video portabil de tipul „Body-Worn Camera„ este prevăzut cu sistem GPS inactiv din fabricație;

Municipiul Cluj-Napoca reprezentat prin Primar, pentru Direcția Generală de Poliție Locală Cluj-Napoca nu a putut face dovada respectării art. 6 alin, fl) privind legalitatea prelucrării efectuate prin intermediul sistemului audio-video portabil de tip „Body- Worn Camera„ în contextul obligativității impuse polițiștilor locali, de a purta asupra lor, în timpul programului de lucru, mijloace de supraveghere audio – video.

Prelucrarea datelor cu caracter personal (imagine, voce) s-a efectuat fără să existe o obligație legală a operatorului și fără îndeplinirea vreunei alte condiții prevăzute la art. 6 alin. (1) din RGPD, deși potrivit art. 5 alin. (1) lit, a) din RGPD, operatorul avea obligația de a prelucra datele în mod legal, echitabil și transparent față de persoana vizată. Astfel, temeiurile de prelucrare invocate de operator nu conțin dispoziții legale care să reglementeze utilizarea unor astfel de sisteme, în general, și nici utilizarea sistemelor audio-video portabile în activitatea polițiștilor locali.

Prin procesul-verbal de constatare/sancționare nr.(…)/11.12.2020 operatorul de date cu caracter personal Municipiul Cluj-Napoca reprezentat prin Primar, pentru Direcția Generală de Poliție Locală Cluj-Napoca, a fost sancționat de ANSPDCPpentru: „La data prezentului proces-verbal, 11.12.2020, s-a constată că Municipiul Cluj-Napoca, reprezentat prin Primar, pentru Direcția Generală de Poliție Locală Cluj-Napoca cu sediul menționat pe prima pagină, a încălcat prevederile art. 5 alin. (1) lit. a) raportat la art. 6 alin. 1 din Regulamentul (UE) 2016/679, deoarece personalul Direcției Generale de Poliție Locală Cluj- Napoca, aflat în exercitarea misiunilor și activităților specifice, a prelucrat date cu caracter personal prin utilizarea sistemului audio-video portabil de tip „Body-Worn Camera„ (imagine și voce), începând cu luna octombrie 2019, fără să existe o obligație legală a operatorului și fără îndeplinirea vreunei alte condiții prevăzute la art. 6 alin. (1) din RGPD, deși potrivit art, 5 alin. (1) lit. a) din RGPD, operatorul avea obligația de a prelucra datele în mod legal, echitabil și transparent față de persoana vizată.

Această faptă constituie contravenția prevăzută de art. 14 alin. (5) lit. a) din Legea nr. 190/2018.„

Sancțiunea aplicată Municipiului Cluj-Napoca reprezentat prin Primar, pentru Direcția Generală de Poliție Locală Cluj-Napoca a fost:„ Avertisment – pentru încălcarea art. 5 alin. (1) lit. a) raportat la art. 6 alin. (1) din Regulamentul (UE) 2016/679, contravenție prevăzută de art, 14 alin. (5) lit. a) din Legea nr. 190/2018, însoțit de următoarele măsuri, menționate în planul de remediere anexat la prezentul proces-verbal, ce face parte integrantă din procesul-verbal, care se vor aduce la îndeplinire în termen de 3 zile lucrătoare de la data comunicării prezentului proces-verbal: să asigure conformitatea operațiunilor de prelucrare, efectuate prin utilizarea sistemelor audio-video portabile de tip „Body-Worn Camera„, cu dispozițiile art. 5 și art. 6 din RGPD„.

Ulterior, în considerarea prevederilor art. 16 alin. (6) din Legea nr. 102/2005 republicată, a fost emisă decizia nr. 4/19.01.2021 (act administrativ la care se referă prezenta cauză) pe baza constatărilor din procesul verbal menționat anterior, prin care s-au dispus următoarele:

„Art. 1 – în temeiul prevederilor art. 55 si următoarele din Regulamentul general privind protecția datelor, ale art. 14 alin. 1 și art. 16 alin. (6) din Legea nr. 102/2005, republicată, precum și al art. 9, art. 25 alin. (4) și alin. (6) din Decizia ANSPDCP nr. 161/2018 privind aprobarea Procedurii de efectuare a investigațiilor. ANSPDCP, cu sediul în (…), Sector 1, București, România, CUI (…), dispune ca operatorul Municiupiul Cluj-Napoca, reprezentat prin Primar, pentru Direcția Generală de Politie Locală Cluj-Napoca, cu sediul în județul Clui, (…), Cod unic de identificare RO4305857, să înceteze orice operațiune sau set de operațiuni de prelucrare de date cu caracter personal efectuate prin intermediul sistemelor audio-video de tip „Body – Worn Camera„ și să șteargă sistemul de evidență a datelor cu caracter personal constituit ca urmare a utilizării unor astfel de sisteme.

Art. 2 Operatorul va informa ANSPDCP asupra îndeplinirii măsurilor dispuse, în termen de 10 zile de la comunicarea prezentei decizii.

Art. 3 – Prezenta decizie poate fi atacată la secția de contencios administrativ a tribunalului competent, în termen de 15 zile de la comunicare, potrivit legii.„

Tribunalul constată că decizia contestată ( nr. 4/19.01.2021, filele 93-97) a fost emisă de către pârâtă în temeiul procesului-verbal de constatare-sancționare nr. (…)/11.12.2020, acesta fiind actul prin care s-a constatat încălcarea legii de către reclamant, decizia fiind, în fapt, modul de punere în aplicare a măsurilor stabilite prin acesta, potrivit prevederilor art. 16 alin. 6 din Legea nr. 102/2005 privind înființarea, organizarea și funcționarea Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal ( „Aplicarea măsurilor corective care constau, după caz, în limitarea temporară sau definitivă, interdicția asupra prelucrării, rectificarea sau ștergerea datelor cu caracter personal, restricționarea prelucrării, notificarea acestor acțiuni destinatarilor cărora le-au fost divulgate datele cu caracter personal, retragerea unei certificări sau obligarea organismului de certificare să retragă o certificare eliberată sau să nu elibereze o certificare în cazul în care cerințele de certificare nu sunt sau nu mai sunt îndeplinite, suspendarea fluxurilor de date către un destinatar dintr-o țară terță sau către o organizație internațională se dispune numai prin decizie a președintelui Autorității naționale de supraveghere. „)

Pentru a putea verifica legalitatea și temenicia măsurilor luate de pârâtă prin decizia nr. 4/19.01.2021, filele 93-97, ar trebui ca tribunalul să fie învestit cu verificarea legalității și temeiniciei procesului verbal de constatare-sancționare nr. (…)/11.12.2020, acțiune care, însă, pe de o parte, nu este de competența sa, și, pe de altă parte, nu se știe dacă a fost promovată.

Prin urmare, câtă vreme procesul verbal de constatare/sancționare nr. (…)/11.12.2020 este în ordinea juridică, nefiind anulat, decizia nr. 4/19.01.2021, filele 93-97, este legală și temenică, pârâta fiind obligată să o emită potrivit art. 16 alin. 6 din Legea nr. 102/2005 privind înființarea, organizarea și funcționarea Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, citat mai sus.

Pentru considerentele expuse, în temeiul art. 1, art. 8 si art. 18 din Legea nr. 554/2004, tribunalul va respinge acțiunea ca neîntemeiată.”

Menționăm că hotărârea nu este definitivă, putând fi atacată cu apel în 30 zile de la comunicare.

Comments

comentarii

Un tânăr de 24 de ani a ajuns la spital în urma unui incident petrecut la BT Arena, unde a avut loc o confruntare cu jandarmii. Deși autoritățile susțin o anumită versiune a evenimentelor, martorii prezenți oferă o perspectivă diferită asupra celor întâmplate.... Citește mai mult
Play-off-ul SuperLigii a intrat în linie dreaptă, iar lupta pentru titlu devine tot mai intensă. Marius Șumudică a numit două echipe care se bat în prezent pentru titlu.... Citește mai mult
APBCT

Lasă un răspuns