fbpx
Acasă » PROMO » Angajaţii EBS România au testat rezultatele propriilor servicii prestate pentru industria auto
Marketing managerul EBS Adelina Chișu le-a făcut cunoștință angajaților cu bolizii BMW (sursa foto ziardecluj.ro)

Angajaţii EBS România au testat rezultatele propriilor servicii prestate pentru industria auto

Peste 100 dintre cei mai buni angajaţi ai EBS au avut parte de o seară specială în care au testat rezultatul muncii lor pe bolizi BMW, cadrul proiectului “We drive you into the future”.

ebs bmw

Evenimentul a presupus sesiuni de drive test dar şi dezbateri pe teme precum: importanta proiectelor EBS în industria automotive globală, complexitatea proiectelor dezvoltate de către furnizorul IT pentru clienţi de talie mondială, dar şi trendurile în sistemele Embedded. Astfel, valoarea şi expertiza pe care o poate primi un angajat, ce lucrează pentru un client final de renume, a fost testată pe ultimele modele BMW din showroom-ul Autotransilvania. Acolo, angajaţii EBS au experimentat pe propria piele o parte din softurile fiabile, dezvoltate pentru producătorul auto german.

“Această ocazie reprezintă pentru noi o nouă şansă de a le arăta celor mai buni dintre cei mai buni, cât de mult îi apreciem, invitându-i să facă parte integrantă din evenimentul “We drive you into the future”. Pentru cei care am fost de la început în cadrul EBS şi nu numai, brandul BMW are în sine o conotaţie specială, reprezentând mult mai mult decât o maşină. Nu doar prin prisma serviciilor pe care le prestam pentru producătorul de autoturisme, ci şi prin prisma faptului că numele acestuia este strâns legat de debutul EBS în domeniul automotive. Mai mult decât atât, acest prim proiect al nostru în industria auto, l-am derulat împreună cu compania germană care avea să devină mai târziu “sora” noastră mai mare, NTT DATA Germania. Destinul a fost provocat se pare încă din 2005″, a declarat Maria Metz, Senior Vice President EBS România, an NTT Data Company.

In acest fel, anul 2005 reprezintă pentru EBS startul unor proiecte având ca şi clienţi finali, mari producători auto germani. Până în prezent, EBS şi-a diversificat semnificativ gama de servicii prestate pentru aceştia în contextul unei creşteri anuale exponenţiale în această industrie.

Printre proiectele dezvoltate de către EBS pentru industria automotive se regăseşte şi sistemul Adaptive Plus Control prin care este măsurată distanţa faţă de maşina din faţă, un sistem de siguranţă activă folosită în principal pentru detectarea coliziunilor. Bland Spot Detection este alta aplicaţie dezvoltată de către EBS şi utilizată în practică pe modelele de renume, prin care conducătorul auto este avertizat în momentul efectuării unei depăşiri, dacă are sau nu o altă masia în spate. De-asemenea Traffic Sign Recognition este un sistem dezvoltat de catre furnizorul IT autohton, pentru recunoastera semnelor şi a obstacolelor întâlnite pe şosea.

Incepând cu 2013, EBS este o companie NTT DATA, parte ia Nippon Telegraph and Telecom Corporation (NTT), cel mai mare concern japonez de telecomunicaţii din lume. Concernul furnizează servicii de primă clasă, de la consultanţă și dezvoltare de sisteme până la outsourcing de servicii IT.

Sursa: ZiardeCluj.ro

Comments

comentarii

Lasă un răspuns

error: Conținut protejat. Contactați-ne la office@clujust.ro dacă vreți să preluați! Apăsați CTRL+P dacă vreți să printați pagina