Acasă » ȘTIRI » Wizz Air vinde mai multe bilete decât locuri pe cursele populare. Un cuplu din Cluj a trecut prin emoții mari

Wizz Air vinde mai multe bilete decât locuri pe cursele populare. Un cuplu din Cluj a trecut prin emoții mari

Wizz Air vinde mai multe bilete decât locuri pe cursele populare. Reprezentanții companiei aeriene spun că practica este în conformitate cu legislația privind protecția consumatorilor. Un cuplu din Cluj a trecut prin emoții mari, azi, când au ajuns la Aeroport și au văzut că, deși au bilete, nu au locuri alocate.

Un cuplu din Cluj, Răzvan și Denisa C., a mers, astăzi, la Aeroportul Cluj pentru a se îmbarca în avionul Wizz Air cu destinația Bologna. Cei doi au făcut check-in online, moment în care au primit mesaj că trebuie să meargă la ghișeul Wizz Air din Aeroport pentru a primi biletele.

La ghișeu au primit bilete pe care nu era trecut loc, ci ”stand-by”. Adică erau în așteptare. Practic la momentul când au primit biletele în așteptare, nu era loc în avion și pentru ei, deși plătiseră biletele. Astfel că n-au avut altceva de făcut decât să se roage să nu vină cineva care avea loc. Răzvan și Denisa C. au cumpărat cumpărat biletele în 8 mai.

Bilet ”stand-by” (în așteptare)

”Am aflat că cei de la Wizz fac oversell, pentru că în medie nu se prezintă toate persoanele și atunci li se merita sa mai despăgubească din când în can. Aștept să văd dacă avem loc”, ne-a spus Răzvan C. în timp ce spera să li se aloce locuri.

În cele din urmă au fost primiți în avion.  ”Am prins loc. E ridicol oricum sa stai in aeroport sa nu știi dacă zbori sau nu”, ne-a mai spus tânărul.

Contactați de Clujust.ro, reprezentanții Wizz Air au explicat situația: „Wizz Air, în conformitate cu practicile industriei de aviaţie şi cu legislaţia privind protecţia consumatorilor, permite alocarea de câteva locuri peste capacitatea de îmbarcare (overbooking) pe rutele sale cele mai populare, pentru ca în felul acesta şi mai  mulţi pasageri să poată călători, iar ca locurile pasagerilor care nu se prezintă pentru zbor să nu rămână neocupate.  În cazul  foarte puţin probabil ca toţi pasagerii să fie prezenţi la îmbarcare, voluntarilor li se oferă stimulente pentru a călători mai târziu, sau ultimii pasageri care ajung la check in sunt îmbarcaţi pe zborul următor şi sunt compensaţi în conformitate cu legislaţia privind drepturile pasagerilor.”

Comments

comentarii

Lasă un răspuns

error: Conținut protejat. Contactați-ne la office@clujust.ro dacă vreți să preluați! Apăsați CTRL+P dacă vreți să printați pagina