Un clujean a reclamat banca ING la Comisariatul pentru Protecția Consumatorilor că i-a luat comision la o tranzacție online gratuită.
Clujeanul Adrian Tarau a trimis reclamație la CJPC Cluj în care acuză ING Bank l-a taxat cu un comision de 166 de lei la o plată online, care ar trebui să fie gratuită. În general, plățile cu cardul sunt gratuite la toate băncile. Până și cei de la ING i-au dat dreptate omului și i-au returnat banii, dar acesta și-a menținut reclamația la Protecția Consumatorilor pentru a trage un semnal de alarmă cu privire la aceste practici.
”In data de 22 iulie am achizitionat ceva din Germania si am platit prin paypal suma de 4427 RON . Conversia a fost facuta la cursul paypal, din cont au fost retrasi direct RON iar banii au mers in contul de paypal al vanzatorului, fara comisioane si alte lucruri. Folosesc paypal de aproximativ 6-7 ani, am facut sute de plati nu am avut nici o problema. De aceasta data ING-ul s-a decis ca ar trebui sa imi traga ceva comision, ulterior explicatia fiind faptul ca ” vanzatorul are banca intr-o alta tara si ca se percepe si acolo comision ” . Dansii au uitat ca s-a folosit paypal, banii ajung in contul vanzatorului de paypal dupa care ei trebuie sa dea withdraw (retragere – n.red.) la bani si platesc un comision de withdraw catre paypal.
Ulterior mi-au returnat banii, spunand ca de aceasta data incalca regulile si imi dau banii inapoi, dar ca numai de data asta. Problema e daca aveam mai multi bani in contul respectiv nu as fi realizat ca dansii au perceput comisionul respectiv. Plus că am ajuns pe un cont de debit cu suma pe minus. Garantat multe persoane nu observa aceste comisioane ascunse si multe altele”, a scris clujeanul pe adresa office@clujust.ro