Un client vechi Vodafone și-a prelungit contractul de firmă cu gândul la cele două telefoane IPhone 6 promise de companie la semnare. După două luni, a primit un pachet cu o carcasă de IPhone, trei folii de protecție și un încărcător auto.
Clujeanul C.V., care a dorit să-și păstreze anonimatul, deține o firmă care e client Vodafone din 2008 și pe care are nouă numere de mobil și unul de fix. La finalul anului trecut contractul a ajuns la scadenta, astfel că reprezentantul firmei a fost contactat de catre specialistul de cont cu o nouă ofertă. In paralel, a primit o ofertă mai avantajoasă de la o companie concurentă. ”Vodafone a facut o contraoferta apropiata de concurenta, motiv pentru care am decis sa continuam colaborarea cu Vodafone. In data de 10 decembrie 2014 am semnat un nou contract pentru furnizarea de servicii cu Vodafone. In cadrul acestui contract este stipulat ca Vodafone va oferi gratuit doua telefoane iPhone 6”, a povestit clientul peentru CLUJUST.ro
Pentru ca telefoanele nu au fost livrate, in 3 februarie, acesta a solicitat Vodafone sa transmita data la care vor fi livrate telefoanele, iar raspunsul primit de la spacialist a fost: “Nu va pot oferi un termen de livrare a telefonului Iphone 6 64GB Negru, deoarece stocurile sunt inexistente in acest moment. Nu vreau sa va creez false asteptari cu privire la termenul de livrare, avand in vedere faptul ca cea mai veche comanda inregistrata pentru acest telefon si care inca nu a fost livrata este din data de 24.12.2014. Politica companiei Apple este aceea de a livra un numar limitat de bucati catre colaboratori tocmai pentru a creste dorinta clientilor de a achizitiona telefonul.”
”Asadar, vina ar fi defapt a companiei Apple, care nu livreaza decat un numar limitat de telefoane si nicidecum a Vodafone, care promite clientilor produse
pe care stie ca nu are cum sa le furnizez. In urma acestui raspuns le-am oferit ca termen pentru livrare data de 10 februarie, la implinirea a doua luni de la semnarea contractului, in caz contrar urmand sa solicitam rezilierea contractului”, a spus administratorul firmei.
Vodafone i-a trimis exact in data de 10 ferbuarie un pachet care contine o carcasa de telefon, trei folii de protectie si un incarcător auto (foto).
”Am considerat acest raspuns absolut jignitor, din moment ce in loc de telefoane am primit folii de protectie, motiv pentru care le-am comunicat acest lucru, solicitandu-le rezilierea pe cale amiabila a contractului din culpa Vodafone SA, prin neindeplinirea conditiilor contractuale. Raspunsul oficial a fost ca au inregistrat sesizarea si ca vor raspunde in termen de 30 de zile, iar neoficial ni s-a transmis ca telefoanele “urmeaza sa vina” si ca nu vom suporta penalizari in cazul in care nu vom plati ultima factura la scadentă”, a conchis reclamantul.
UPDATE 21.02.2015: In cele din urma, clientul a primit cele doua telefoane de la Vodafone