Acasă » PROMO » Integrarea Bancpost în Banca Transilvania a intrat în linie dreaptă

Integrarea Bancpost în Banca Transilvania a intrat în linie dreaptă

Integrarea Bancpost în Banca Transilvania, începută în luna aprilie, a intrat în linie dreaptă, iar fuziunea celor două bănci va avea loc în 31 decembrie.

Planul ambițios de integrare pe parcursul a doar 9 luni, stabilit de BT odată cu achiziționarea Bancpost de la Eurobank Group, a avut la bază experiența într-un proiect similar, când Banca Transilvania a integrat cu succes Volksbank România, în 2015.

Pilonii si principiile integrarii Bancpost – BT:

  • Echipa mixta BT – Bancpost:

– Implicarea echipelor ambelor banci in activitati specifice integrarii, pe langa cele comerciale si colaborarii cu clientii.

– Formarea unei echipe de integrare, cu responsabilitati directe in acest program, care a cuprins aproape 100 de persoane: sponsori, leads, co-leads, ambasadori si consultanti externi.

  • Organizare:

– Derularea a 30 de proiecte pe domenii-cheie pentru cunoasterea activitatii, echipei, ofertei comerciale, clientilor si culturii organizationale a Bancpost, schimbul de know-how si de experienta facandu-se in functie de acestea;

– Derularea tuturor etapelor integrarii conform planului.

  • Clientii Bancpost:

– Facilitatea de a folosi cardurile de debit Bancpost inclusiv la bancomatele BT avand aceleasi comisioane la ridicarea de numerar pe care le au la ATM-urile Bancpost. Din iunie si pana in prezent au fost realizate aproximativ 600.000 de tranzactii cu carduri Bancpost la bancomatele BT, ceea ce inseamna peste 3.000 de tranzactii/zi;

– Lansarea campaniei de conversie a creditelor in franci elvetieni pentru 2.300 de clienti Bancpost eligibili;

– Organizarea distribuirii, incepand cu octombrie a.c., a 440.000 de carduri BT pentru clientii Bancpost, prin intermediul celor doua banci si prin curierat;

– Participarea reprezentantilor celor doua banci la peste 500 de intalniri cu clientii Corporate ai Bancpost;

– Organizarea, de catre echipa BT – Bancpost, a circa 4.700 de intalniri cu institutiile cu care Bancpost avea conventii de salarii, respectiv cu comerciantii care aveau POS-uri Bancpost;

– Analizarea tuturor produselor si serviciilor Bancpost, in vederea pregatirii ofertei BT corespondente;

– Lansarea Ofertei de bun venit la BT pentru cei peste 700.000 de clienti Bancpost, dintre care 135.000 sunt clienti comuni ai celor doua banci;

– Comunicare pe toate canalele cu clientii Bancpost, inclusiv lansarea unui microsite cu informatii despre Oferta de bun venit la BT, produse si servicii corespondente, calendar migrare si generator de IBAN;

–  Organizarea echipelor Call Center BT si Bancpost pentru asigurarea disponibilitatii de 24h din 24 pentru clienti.

  • Business as usual pentru clientii BT: Banca Transilvania a continuat pe perioada integrarii Bancpost sa aiba numeroase lansari de produse, servicii, campanii si facilitati pentru clientii sai, precum si sa sustina populatia si companiile prin finantari. Obiectivele sale principale pentru aceasta perioada s-au concretizat in continuarea cresterii organice, respectiv oferirea de experiente pozitive celor 2,5 milioane de clienti BT, pentru ca acestia sa nu simta etapa de integrare Bancpost.
  • Eficientizarea costurilor si activitatii Bancpost:

– Actiuni de fluidizare a rambursarii creditelor de catre clientii Bancpost;

– Optimizarea retelei de unitati, bancomate si POS-uri.

  • Pregatirea pentru migrarea datelor clientilor Bancpost la BT, de la finalul anului: testele pe partea de IT si operatiuni au fost trecute cu succes.

Organizarea etapei de fuziune BT – Bancpost

Programul BT şi Bancpost, în contextul fuziunii şi al sărbătorilor, are în vedere generarea unui disconfort cât mai mic pentru clienții celor două bănci, în ciuda activităților intense legate de integrare. Pentru o parte din echipa BT, perioada de la finalul anului şi începutul lui 2019 va însemna implicarea directă – în Cluj-Napoca şi în Bucureşti – în realizarea fuziunii, care va avea loc în 31 decembrie a.c. BT va face publice rezultatele finalizării fuziunii în 3 ianuarie 2019, de când activitatea integrată a celor două bănci va continua sub un singur brand, Banca Transilvania.

BT Leasing şi ERB Leasing au fuzionat în octombrie, BT Direct şi ERB Retail Services vor deveni aceeaşi companie în 2019

Pe lângă Bancpost, Banca Transilvania a achiziționat de la Eurobank Group, în aprilie a.c., companiile ERB Leasing şi ERB Retail Services, derulând şi în cazul acestora programe de integrare. BT Leasing şi ERB Leasing au fuzionat în octombrie a.c., iar în ceea ce priveşte instituțiile nebancare destinate acordării creditelor de consum, ERB Retail Services şi BT Direct, integrarea este în desfăşurare, urmând să devină aceeaşi companie în prima parte a anului 2019.

Comments

comentarii

Lasă un răspuns