fbpx

Inițiativă lăudabilă a unui barou în spijinul avocaților

Baroul a pus la dispoziția avocaților un spațiu multifuncțional unde avocații pot primi clienți, pot redacta documente sau efectua proceduri urgente.

Baroul din Granada a inaugurat un spațiu de lucru multifuncțional cu birouri pentru utilizarea avocaților din Granada, anunțul fiind postat pe site-ul Consiliului General al Avocaților Spanioli.

Facilitatea, cu 32 de metri pătrați, constă dintr-o sală de ședințe multimedia și două birouri profesionale cu echipamente informatice

Avocații din Granada vor avea la dispoziție, începând de lunea viitoare, o nouă zonă de lucru în care se pot întâlni cu clienții și / sau cu alți avocați, pot ține întâlniri cu utilizatorii Justiției gratuite, pot organiza videoconferințe cu deținuții fără a fi nevoie să meargă la centru penitenciar sau pot să efectueze proceduri specifice în stațiile de calculatoare, printre alte utilizări.

Este un nou spațiu multifuncțional, situat la sediul Cárcel Alta, care a fost inaugurat în data de 11 septembrie 2020 de către decanul Baroului din Granada, Leandro Cabrera, și de membrii consiliului de conducere al corporației, însoțiți la eveniment de către delegații provinciali de Turism, Regenerare, Justiție și Administrație Locală și de Cultură, Antonio Granadas (în calitate de membru al baroului) – au lăudat această inițiativă a Corporației: „Consiliul de conducere a depus un efort mare în aceste vremuri incerte pe care le-am avut de trăit, pentru a răspunde unei aspirații vechi a Colegiului și a oferi tuturor membrilor o zonă privată, modernă și confortabilă, care poate fi utilizată de toți cei care o solicită, beneficiind, prin extensie și inculpații ”, a subliniat Cabrera în timpul actului.

Acest nou serviciu colegial este rezultatul unei intervenții cuprinzătoare în acest domeniu, cu un buget de 17.000 euro și fost executat de studioul de arhitectură Marañón-Maroc, care a fost aprobat de corporație cu scopul de a îmbunătăți utilitatea facilităților colegiale și să-și concentreze utilizabilitatea către grupul profesional. „Sperăm că, odată cu acest nou spațiu de lucru, oficialii se simt puțin mai acasă”, a declarat decanul.

Mai exact, cei 32 de metri pătrați pe care îi ocupă această nouă zonă de lucru au fost împărțiți în trei zone. Este o sală de consiliu multimedia, cu o capacitate de opt persoane – în prezent patru, din cauza situației de sănătate – și mijloace tehnice pentru a practica videoconferințe și două cabinete profesionale. Unul, mai mare, cu un computer, conceput astfel încât membrii – fie pentru că sunt din afara capitalei, fie pentru că preferă să folosească acest spațiu în locul biroului lor – pot primi clienți și pot solicita, dacă este necesar, și alte spații, mai mici, cu două stații informatice care vor permite avocaților să redacteze documente sau să efectueze proceduri urgente, să caute jurisprudență sau să acceseze orice informație de care au nevoie.

La nivel estetic, proiectul de construcție subliniază ușurința și transparența zonei prin îmbunătățirea utilizării sticlei în ecrane și uși, favorizând iluminarea totală a volumului, fără a pierde rigoarea și caracterul formal al spațiului profesional și garantând intimitatea de întâlniri prin utilizarea rulourilor translucide atunci când este necesar.

Pentru a accesa utilizarea noilor facilități începând de luni, 14 septembrie, va fi necesar să se solicite o programare prin diferitele canale puse la dispoziție de Colegiu, garantând astfel respectarea măsurilor de siguranță și igienă pe care le necesită situația de sănătate în acest moment.

 

Comments

comentarii

Lasă un răspuns

error: Conținut protejat. Contactați-ne la office@clujust.ro dacă vreți să preluați! Apăsați CTRL+P dacă vreți să printați pagina