O familie din Cluj, care și-a rezervat sejurul în Antalya prin agenția Christian Tour, când a ajuns la hotel, a fost poftită afară, unde erau 40 de grade. Familia are un copil în vârstă de 3 ani. Agenția susține că nu este răspunzătoare în cazul în care la unitatea de cazare confirmată este “overbooking”.
Familia Pop a plătit 3.000 de euro pentru un sejur în Belek, la un hotel de cinci stele. Cu puțin timp înainte de a pleca în vacanță, a fost anunțată de agenția Christian Tour că rezervarea la hotelul multvisat a fost anulată. Pentru că a achitat o sumă mare, Gabriel Pop a plecat, totuși, în Antalya alături de soția și fiul de trei ani. ”Un reprezentant al agenției Christian Tour a sunat marți după amiază și ne-a comunicat că sejurul a fost anulat și că nu mai avem cameră plătită, deși noi achitasem 3.000 de euro. După îndelungi parlamentări ne-au oferit un alt hotel, vechi de 20 de ani, tot de cinci stele, și ne-au spus că ne returnează 200 de euro. Au avut curajul să ne spună că ne-au dat drept bonus, o cameră cu vedere la mare. Bineînțeles că am refuzat”, a declarat Gabrile Pop pentru EVZ.ro Hotelul pentru care familia Pop din Cluj Napoca a plătit o sumă de 3.000 de euro, se numește Sueno, și este situat în zona Belek din Antalya. (foto jos)
Gabriel Pop susține că a primit de la agenția de turism biletele de avion precum și un voucher, prin care se dovedea că serviciile hoteliere au fost achitate. Clujeanul și-a luat familia și a plecat în Turcia, la bordul unui avion charter. ”Am ajuns după un zbor de aproximativ două ore în Antalya iar de acolo la hotelul Sueno. Am prezentat voucherul dat de cei de la agenția de turism dar cei de la hotel ne-au comunicat scurt că serviciul hotelier nu a fost plătit, în consecință nu putem primi camera. Am fost poftiți afară din hotel. Afară erau 40 de grade iar noi suntem cu un copil de trei ani”, mai spune Gabriel Pop.
După circa 9 ore de așteptare, clujeanul a sunat la o agenție de turism din Cluj Napoca, care are o colaborare cu hotelul Sueno din Belek. ”Agenția de turism din Cluj ne-a ajutat și ne-a cazat o noapte la un alt hotel iar de joi, ne mutăm la Sueno. Cu alte cuvinte am plătit din nou sejurul. Când voi reveni la Cluj, îi vom da în judecată pe cei de la Christian Tour, pentru a ne recupera prejudiciul”, a mai spus Gabriel Pop.
CEO-ul Christian Tour, Marius Pandel, a declarat pentru EVZ.ro: ”Rezervarea nu a fost efectuată şi nici nu a fost plătită în urmă cu 3 luni după cum susţin clienţii în cauză, ci a fost efectuată cu 13 zile înainte de data călătoriei. De asemenea, Agenția nu este răspunzătoare în cazul în care la unitatea de cazare confirmată este suprarezervare (“overbooking”); într-o astfel de situație agenția de turism este obligată să asigure cazarea la o altă unitate de cazare de aceeași categorie sau mai mare cu cea confirmată; în cazul în care varianta de cazare oferită ca alternativă este clasificată inferior, agenția de turism este obligată să returneze turistului diferența de tarif aferentă diferenței de clasificare.
În prezent, cei doi adulţi împreună cu copilul lor, sunt deja cazaţi la hotelul menţionat şi beneficiază de toate serviciile All Inclusive pe care acesta le pune la dispoziţie. Mai mult decât atât, ghizii şi colegii noştri de la destinaţie depun toate eforturile pentru a le oferi turiştilor, începând de mâine (07.07.2016) mutarea la un hotel dorit de dânşii. În cazul în care acest lucru nu va fi posibil din cauza gradelor de ocupare de 100% înregistrate de hotelurile cu pricina, turiştilor li se va returna diferenţa de tarif dintre hotelul Sueno Deluxe şi cel în care sunt cazaţi, conform prevederilor contractului încheiat”.