Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC) Cluj a amendat hypermarketul Cora pentru brânza stricată reclamată de un cititor CLUJUST.
În data de 4 noiembrie, un clujean a descoperit acasă că brânza cumpărată de la hypermarketul Cora are mucegai. Acesta a trimis fotografii cu produsul stricat pe adresa office@clujust.ro și a făcut reclamație la CJPC Cluj. Recent a primit răspunsul autorităților.
”Referitor la reclamația dumneavoastră înregistrată la CJPC Cluj cu nr. 184/04.11.2014, privind neconformitățile semnalate la produsul <Brânză fermentată de oaie>, achiziționată de la SC România Hypermarche SA, vă comunicăm:
Acțiunea de control efectuată a confirmat aspectele semnalate de dumneavoastră, motiv pentru care operatorul economic a fost sacționat contravențional, fiind dispuse măsuri de remediere a deficiențelor semnalate.
Vă recomandăm să vă adresați reprezentanților autorizați ai operatorului economic în scopul restituirii dublului contravalorii produsului, înscrisă pe bonul fiscal.
Mulțumim pentru modul în care ați înțeles să ne semnalați neconformitățile constatate, în calitate de consumator, și vă asigurăm de respectul nostru! Vă garantăm că Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor supraveghează permanent piața și se asigură de respectarea drepturilor fundamentale ale consumatorilor. Mulțumim pentru încrederea acordată instituției!”, se arată în răspunsul CJPC.
Reclamantul a mers cu bonul și a primit înapoi 44 de lei, adică dublul prețului dat pe 300 de grame de brânză.
Clujeanul, care a dorit să-și păstreze anonimatul, a fost surprins de reacția rapidă a autorității. ”Eu cred ca cei de la OPC s -au mișcat asa repede pentru ca le-am zis ca am dat la ziar Că intr-o lună gata, și amenda și bani inapoi și restul lotului luat de pe raft”, ne-a scris reclamantul.