fotografie cu titlu exemplificativ

Când are loc concursul pentru 140 de posturi de grefier. Cine îi va instrui pe viitorii grefieri

Concursul pentru 140 de posturi de grefier va avea loc în 25 mai la București.

”Plenul Consiliului Superior al Magistraturii a hotărât organizarea concursului de admitere la Şcoala Naţională de Grefieri, în Bucureşti, la data de 25 mai 2025, conform calendarului de desfăşurare a concursului, propus de SNG şi Direcţia resurse umane şi organizare/

De asemenea, Plenul Consiliului Superior al Magistraturii a aprobat: (unanimitate)

– cererea de înscriere tipizată

– numărul de posturi de grefier cu studii superioare juridice, aferente instanţelor judecătoreşti, respectiv parchetelor de pe lângă acestea, respectiv 70 posturi de grefier cu studii superioare juridice aferente instanţelor judecătoreşti şi 70 de posturi de grefier cu studii superioare juridice aferente parchetelor;

– tematica şi bibliografia pentru concurs

– taxa de înscriere la concurs, în cuantum de 800 lei.”, se arată pe ordinea de zi soluționată a Plenului CSM din 12 martie.

Urmează să se publice calendarul detaliat și tematica/bibliografia.

Șefa Inspecției Judiciare, printre cei care îi va intrui pe viitorii grefieri

”Plenul Consiliului Superior al Magistraturii a hotărât numirea, în calitate de personal de instruire propriu în cadrul Departamentului de formare profesională iniţială, la disciplina „Procedură penală”, a doamnei MOŞNEAGU ALINA-PETRONELA, judecător la Curtea de Apel Bucureşti – Secţia a II-a penală, începând cu data de 01.04.2025. (unanimitate)

3. Plenul Consiliului Superior al Magistraturii a hotărât desemnarea, în calitate de membru în Consiliul de conducere al Şcolii Naţionale de Grefieri, a următorilor magistraţi: (unanimitate)

– doamna VLADU-CREVON MĂDĂLINA-ELENA, judecător în cadrul Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie – Secţia de contencios administrativ şi fiscal, ca membru din partea judecătorilor în Consiliul de conducere al Şcolii Naţionale de Grefieri, pe o durată de 4 ani, începând cu data de 13.03.2025;

– domnul LAJOS IMRE MIKLOS, procuror în cadrul Parchetului de pe lângă Curtea de Apel Bucureşti, ca membru din partea procurorilor în Consiliul de conducere al Şcolii Naţionale de Grefieri, pe o durată de 4 ani, începând cu data de 13.03.2025.

Plenul Consiliului Superior al Magistraturii a hotărât:

4.1. menținerea calității de personal de instruire al Şcolii Naţionale de Grefieri a doamnelor judecător GHERVASE DENIS-GABRIELA, VINȚILĂ NARCISA, a domnilor judecători ONIȘOR MIHAI-DANIEL, MAGDALENA NICOLAE-CĂTĂLIN și a doamnei procuror BUZEA MONICA, pensionați în prezent; (majoritate: 14 voturi DA, 1 vot NU)

4.2. folosirea ca personal de instruire al Şcolii Naţionale de Grefieri, în mod excepțional, cu includerea în rețeaua de formatori pentru formarea profesională continuă pentru anul 2025, la materiile indicate, cu referire la: (14 voturi DA, 1 abţinere)

    •  pentru acțiunile de formare din domeniul Aplicații informatice cu tema Aplicația ReJust – modalități eficiente de operare, respectiv ReJust Desktop – modulul machete: o domnul judecător DRĂGUȘIN CLAUDIU-MARIAN, membru ales în cadrul Consiliului Superior al Magistraturii;
    • domnul judecător STEREA-GROSSU COSMIN, șef Serviciul informatică și statistică judiciară din cadrul Consiliul Superior al Magistraturii;
    •  domnul RĂILEANU TOMA-CĂTĂLIN, judecător detașat în cadrul Consiliului Superior al Magistraturii;
    •  doamna CUȘNIRIUC MIHAELA-ELENA, judecător în cadrul Judecătoriei Pitești;
    •  domnul BALTĂ VIOREL-RAUL, specialist IT șef în cadrul Tribunalului Arad;
    • pentru acțiunile de formare din domeniul Aplicații informatice cu tema Repartizare aleatorie a cauzelor înregistrate pe rolul instanțelor judecătorești: doamna judecător PETCU ROXANA-IOANA, inspector șef al Inspecției Judiciare;
    •  doamna specialist IT CIOLACU FĂNICA din cadrul Tribunalului Brăila;
    •  domnul specialist IT șef ENACHE CRISTIAN din cadrul Tribunalului Argeș;
      • pentru acțiunile de formare din domeniul Aplicații informatice cu tema Aplicații informatice dezvoltate în procesul de digitalizare a sistemului judiciar (TDS – DEN): o domnul judecător BRADIN VIRGILIU-FLAVIUS, președintele Tribunalului Arad;
      •  domnul specialist IT șef BALTĂ VIOREL-RAUL din cadrul Tribunalului Arad;
      •  pentru acțiunile de formare din domeniul Asociații și fundații Aspecte teoretice și practice în materia asociațiilor și fundațiilor: o doamna BARBU LAVINIA-ELENA, judecător în cadrul Tribunalului Dâmbovița;
      •  pentru acțiunile de formare din domeniul Drept procesual civil cu tema Aspecte teoretice și practice în materia insolvenței: o doamna judecător BEJENARU IOLANDA-LĂCRĂMIOARA, vicepreședintele Tribunalului Vrancea;
      •  pentru acțiunile de formare din domeniul Drept procesual civil și Drept procesual penal, conexe cu Regulamentul (UE) nr.679/2016 privind Protecția datelor cu caracter personal:
      • doamna judecător POGORAN OANA-DANIELA, personal de instruire propriu al Școlii;
      •  pentru acțiunile de formare din domeniul Aplicații informatice, cu tema Aplicația SIGADOC – CCR:
      •  domnul BENKE KAROLY, prim-magistrat asistent în cadrul Curții Constituționale a României;
      •  pentru acțiunile de formare din domeniul Drept procesual penal, cu tema Aspecte teoretice și practice în materie execuțional-penală dedicate grefierilor desemnați pentru asigurarea desfășurării activității la biroul judecătorului de supraveghere a privării de libertate: o doamna OLSEN LUIZA-IOANA, judecător în cadrul Judecătoriei Sectorului 4 București, desemnată judecător de supraveghere a privării de libertate la Penitenciarul Jilava și Penitenciarul Spital Jilava;
      •  doamna VOINEA OANA-MARIA, judecător în cadrul Judecătoriei Pitești, desemnată judecător de supraveghere a privării de libertate la Penitenciarul Mioveni, Penitenciarul Spital Mioveni și Centrul de Reținere și Arestare preventivă din cadrul IPJ Argeș;
      •  doamna NEDELCU SIMONA, grefier în cadrul Judecătoriei Brăila, desemnată la biroul judecătorului de supraveghere a privării de libertate din cadrul Penitenciarului Brăila, Centrului de Detenție Tichilești și Centrul de Reținere și Arestare Preventivă din cadrul IPJ Brăila;
      •  pentru acțiunile de formare din domeniul Aplicații informatice, cu tema Utilizarea aplicației OptiMapp:
      •  doamna TRANCĂ ANAMARIA, judecător detașat în cadrul Consiliului Superior al Magistraturii;
      •  domnul BALTĂ VIOREL-RAUL, specialist IT șef în cadrul Tribunalului Arad;
      •  domnul NICA LIVIU-GABRIEL, specialist IT în cadrul Tribunalului Arad;
        • pentru acțiunile de formare din domeniul Expertize judiciare cu tema Expertize criminalistice în materie civilă, respectiv Expertize criminalistice în materie penală: o domnul MIREA CONSTANTIN, directorul Institutului Național de Expertize Criminalistice;
        •  pentru acțiunile de formare din domeniul Aplicații informatice, cu tema ROARMIS – Sistemul Național Integrat de Evidență a Creanțelor provenite din Infracțiuni: o doamna HABĂRĂ GEORGIANA, inspector de urmărire și administrare bunuri în cadrul Agenției Naționale de Administrare a Bunurilor Indisponibilizate;
        •  pentru acțiunile de formare din domeniul Aplicații informatice, cu tema Aplicația ELO: o domnul FLOROIU PETRUȚ-IONUȚ, specialist IT în cadrul SC Map Development Inteli SRL;
        • pentru cursul de eLearning cu tema Limba română: o doamna VINȚILĂ NARCISA, judecător pensionat în prezent.”, se arată pe ordinea de zi soluționată a Plenului CSM.

Comments

comentarii

Un bărbat din New Jersey a dat în judecată compania United Airlines după ce pilotul l-a scos cu forța din toaleta avionului, lăsându-l cu pantalonii în vine în fața celorlalți pasageri.... Citește mai mult
Specialiștii atrag atenția asupra unor comportamente care pot duce la probleme serioase precum demența, durerile cronice sau afecțiunile cardiovasculare.... Citește mai mult

Lasă un răspuns