fbpx

Poziția Iulius Mall Cluj în scandalul parcării: ”este necesară o perioadă de adaptare (…) mulțumim tuturor pentru răbdare”

Departamentul PR de la Iulius Mall Cluj ne-a trimis poziția cu privire la scandalul din parcare de vineri seara.

La solicitarea Clujust, reprezentanții mall-ului au trimis următoarea poziție:

”Noul sistem de management al parcării Iulius Mall Cluj, cu acces automatizat și securizat, a fost implementat în urmă cu doar o săptămână, din 17 februarie 2020. Deși a fost alocată o săptămână anterioară de acomodare, fără plată, considerăm că este necesară o perioadă de adaptare cu noul sistem, atât pentru clienți, cât și pentru administrația parcării.

Din experiența companiei privind implementarea sistemului și în alte proiecte din țară, dar și din analiza pieței în general, astfel de modificări impun un interval de timp pentru familiarizarea publicului cu noile reguli. Astfel, le mulțumim tuturor clienților noștri pentru înțelegere, răbdare, implicare și susținere, fiind convinși că, în scurt timp, timpul alocat pașilor ce trebuie urmați pentru utilizarea sistemului va fi mult mai redus.

Totodată, dorim să subliniem faptul că sistemul și terminalele aferente funcționează la parametri optimi, fără sincope, fiind realizate multiple teste în acest sens.

Iulius Mall Cluj a implementat noul sistem de management al parcării pentru o mai bună gestionare a locurilor de parcare existente, fluidizarea circulației, îmbunătățirea gradului de confort pentru clienții săi, cât și pentru încurajarea transportului cu mijloace publice sau alternative.”

Comments

comentarii

Lasă un răspuns

error: Conținut protejat. Contactați-ne la office@clujust.ro dacă vreți să preluați! Apăsați CTRL+P dacă vreți să printați pagina