O societate notarială cu servicii online din centru Clujului a rămas fără internet din cauză că Vodafone nu s-a conformat să bage cablul în subteran.
Societatea profesională notarală Gorun și Asociații, care în primăvară anunța lansarea serviciului online, a rămas în dimineața zilei de 22 mai fără un lucru esențial: internet. Asta deoarece o echipă de la Regia Autonomă a Domeniului Public a tăiat cablul care traversa bulevardul Regele Ferdinand după ce compania Vodafone nu s-a conformat somației să-l introducă în subteran, așa cu e practica în Cluj-Napoca de ceva vreme. Cablul a rămas împrăștiat pe trotuarul din fața societății notariale.
”Mi-am făcut un abonament de fibră optică destul de scump, iari ieri dimienață a fost taiat cablul. Cei de la Vodafone ne tot promit că se va rezolva problema. Pentru noi, fiecare oră contează. Notarii oferă un serviciu public, pentru care trebuie să comunice cu Oficiul de Cadastru, cu primării și alte instituții. Altfel, nu putem lucra”, ne-a spus notarul public Tony Gorun.
”În mod normal, proprietarii rețelelor trebuie să dezafecteze cablurile când sunt somați. Dar dacă nu o fac, o face RADP”, ne-a spus Mirela Bălan de la biroul mass-media al Primăriei.
Nu am reușit să obține o poziție din partea Vodafone.