fbpx

CSM organizează licitație pentru campanie de publicitate de 9 milioane lei din fonduri europene

Consiliul Superior al Magistraturii a demarat o licitație pentru o campanie de publicitate şi informare media la o valoare estimată de circa 9 milioane lei, banii provenind din fonduri europene.

În data de 2 aprilie a fost publicat pe e-licitatie.ro anunțul autorității contractante CSM pentru ”Servicii de organizare a unei campanii de publicitate şi informare media”

Valoarea estimata fara TVA: 9028800 RON

Achizitia se refera la un proiect si/sau program finantat din fonduri ale Uniunii Europene: proiectul „TAEJ – Transparență, accesibilitate și educație juridică prin îmbunătățirea comunicării publice la nivelul sistemului judiciar” (cod MySMIS 118765/SIPOCA 454)

Este vorba de un contract pe 12 luni. Criteriul de atribuire este cel mai bun raport calitate / pret.

Componenta financiara reprezintă 40% din punctaj, iar numărul de sporturi și afișări reprezintă 60%.

Operatorul economic care ofertează cele mai multe spoturi TV respectând toate condițiile formulate in Caietul de Sarcini va primi 42 de puncte.

Operatorul economic care ofertează cele mai multe spoturi radio respectând toate condițiile formulate in Caietul de Sarcini va primi 10 puncte.

Pentru expunerea online se vor oferi 8 puncte după cum urmează:

Punctajul pentru factorul C va fi suma punctajelor pentru sub factorii C1 și C2.

Nr afișări  realizate prin postarea de ad-uri în rețelele sociale și în rețeaua Google – 5 puncte

Operatorul economic care ofertează realizarea celor mai multe afișări, respectând toate condițiile formulate în Caietul de Sarcini va primi 5 puncte.

 Nr vizualizări materiale video pe Youtube – 3 puncte

Operatorul economic care ofertează realizarea celor mai multe vizualizări, respectând toate condițiile formulate în CS va primi 3 puncte

Termenul limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 10.05.2021 ora 15:00.

Comments

comentarii

Lasă un răspuns