fbpx

Kaufland, obligat la daune morale și materiale către femeia care și-a rupt mâna în magazin

“Cadou” pentru Kaufland la 15 ani de la înființare. Instanța i-a acordat victimei cu mâna ruptă daune morale de 15.000 lei în procesul contra Kaufland România.

După un an de la data la care Cristina Vicol a cerut instanței să oblige KAUFLAND ROMANIA  să o despăgubească pentru faptul că și-a rupt mâna alunecând pe o pată de ulei dintr-un magazin Kaufland din localitatea Podu de Piatră, instanța i-a dat câștig de cauză, obligând Kaufland la plata către aceasta a unei despăgubiri în sumă de 1397,53 lei cu titlu de daune materiale respectiv în sumă de 15.000 lei, cu titlu de daune morale și suma de 950,00 lei cu titlu de cheltuieli de judecată, reprezentând contravaloarea parțială a taxei de timbru judiciar.

Dosarul s-a aflat pe rolul Judecătoriei Iași, iar soluția a fost dată la data de 26 august 2020, nefiind definitivă.

Hotărârea Judecătoriei Iași nr. 6966/2020 va fi punct de referință petru cetățenii care suferă prejudicii ca urmare a neglijenței angajaților sau managerilor marilor lanțuri comerciale. Tribunalului Iași îi va reveni sarcina de a judeca apelul, în situația în care, după comunicarea hotărârii, una dintre părți va ataca hotărârea.

Prin cererea de chemare în judecată, Cristina Vicol a solicitat despăgubiri mai mari decât cele obținute, cuantumul total al despăgubirilor situându-se în jurul sumei de 5.000 de euro. Suma era destinată să acopere prejudiciul moral și material suferit ca urmare a fracturii mâinii prin cădere de la același nivel în incinta magazinului Kaufland. Femeia a fost nevoită să poarte un aparat ghipsat pe o perioadă de mai multe săptămâni, iar recuperarea a durat chiar mai mult, aceasta susținând că nici la data înregistrării cererii de chemare în judecată, adică la 17 septembrie 2019, mobilitatea mâinii nu era recuperată integral.

„Pardoseala din incinta magazinului, la raionul de legume și fructe, era acoperită cu ulei, ceea ce făcea ca acea pardoseală să fie foarte alunecoasă. Pardoseala nu era în curs de curățare și nici nu exista vreo avertizare din partea magazinului, pentru a preveni eventuale accidente. La un moment dat, am alunecat pe pelicula de ulei, suferind o fractură la mâna dreaptă”, a precizat femeia, citată de BZI.ro

Obiectul acțiunii civile a fost răspunderea civilă delictuală, cu obligarea Kaufland-ului la plata de daune morae și materiale.

Soluția finală din dosarul cu nr. 27433/245/2019 este de interes pentu toți clienții care au suferit sau vor suferi prejudicii datorită nepăsării sau neglijenței manifestate de marile supermarketuri care fac profit uriaș în România.

Comments

comentarii

Lasă un răspuns

error: Conținut protejat. Contactați-ne la office@clujust.ro dacă vreți să preluați! Apăsați CTRL+P dacă vreți să printați pagina