Persoana care a reclamat service-ul Orange Cluj, pentru că i-a stricat mai tare telefonul în loc să-l repare, și-a primit din nou telefonul de la reparat, dar de data aceasta ca nou.
După publicarea știrii din 7 octombrie 2014, proprietarul telefonului a fost contactat de șeful departamentului service al Orange de la București, care i-a spus să ducă din nou telefonul la magazinul Orange din Piața Unirii și i-a dat asigurări că cei resposabili de la Cluj vor fi schimbați din funcții. Amintim, că unul dintre angajați i-a spus proprietarului, în momentul predării telefonului distrus la începutul lunii, că de vină sunt legile fizicii și că nu se mai poate face nimic.
După a doua reparație, proprietarul este mulțumit: ”i-au schimbat aproape tot. Ecranul, butonul.. este ca nou. Deci se putea repara și nu era vina mea că a ajuns în halul acela, dar la noi numai așa se poate, cu presiune mediatică. Degeaba ai dreptate, că ți se râde în nas și nu ți se respectă drepturile dacă nu faci reclamații”.