fbpx

Revolut are primul proces în România, intentat de un client căruia i-a fost blocată o sumă de bani

Un client din România a dat în judecată Revolut LTD din Marea Britanie la Judecătoria Brașov, după ce compania de servicii financiare i-a blocat o importantă sumă transferată din contul bancar al firmei pe care o deţine către contul personal de Revolut. Reclamantul cere dobândă pe perioada în care contul i-a fost restricţionat. 

“Am transferat 20.000 lei din contul firmei mele (n.red. cont deschis la o bancă din România) către contul personal din Revolut, iar acei bani au fost blocaţi fără a se da niciun motiv. Am solicitat atunci să returneze suma, fiind nevoie urgentă de bani pentru o deplasare.

Nu au dat curs nici acelei cereri, i-am informat că îi voi acţiona în judecată. Iar pe baza unui precedent legal, a unui caz din Austria, unde un cetăţean austriac a dat în judecată Facebook în ţara de domiciliu a consumatorului, am acţionat şi noi în instanţă Revolut din Marea Britanie, iar acţiunea a fost acceptată de instanţa din Braşov. Este un caz în premieră”, a declarat, pentru StartupCafe, Florin Hrituliac, utilizatorul Revolut care a dat în judecată compania fintech britanică.

Compania susține că a accelerat rezolvarea cazului pentru a  se “asigura că accesul contului va fi redobândit pe data de 15 septembrie”, dar asta abia după ce clientul a anunţat că a dat în judecată compania pe data de 11 septembrie, la două zile după blocarea contului.

Comments

comentarii

Lasă un răspuns

error: Conținut protejat. Contactați-ne la office@clujust.ro dacă vreți să preluați! Apăsați CTRL+P dacă vreți să printați pagina