fbpx
Acasă » PROMO » Întreb BT creşte: 900.000 de persoane au vizitat platforma în primele 6 luni ale anului   

Întreb BT creşte: 900.000 de persoane au vizitat platforma în primele 6 luni ale anului   

Întreb BT a devenit unul dintre canalele de suport online preferate: în prima jumătate a anului, aproape 900.000 de persoane, +40% față de aceeaşi perioadă a anului trecut, s-au informat despre banking, produse şi servicii BT, precum şi despre cum să procedeze în anumite contexte în relație cu banca.

Ce este codul CVV de pe card? Ce acte sunt necesare pentru a deschide un cont IMM? Cum folosesc aplicația BT Pay? Cum folosesc punctele de loialitate STAR de pe cardurile de cumpărături? Sunt câteva dintre subiectele celor peste 1.000 de întrebări şi răspunsuri de pe Întreb BT, care îi ajută la folosirea cât mai optimă a produselor şi serviciilor bancare, cât şi la gestionarea mai facilă a banilor.

“Întreb BT este combinația optimă între suport şi platformă de educație financiară de bază pentru toți cei care au întrebări despre produsele şi serviciile bancare. Din acest motiv, dezvoltarea Întreb BT este prioritară pentru noi şi investim continuu atât în extinderea conținutului, cât şi în optimizarea experienței userilor. Platforma creşte cu ajutorul clienților, de la care vin întrebări şi sugestii, dar şi cu ajutorul echipei BT, care se implică pentru a explica bankingul cât mai direct, human şi prietenos.” – declară Sergiu Mircea, Director Coordonator Marketing şi Comunicare, Banca Transilvania.

Detalii:

  • Cei 900.000 de vizitatori au făcut peste 1,1 milioane de vizite pe Întreb BT, +45% față prima jumătate a anului trecut.
  • Vizitele pe site sunt făcute, în cea mai mare parte, de pe telefonul mobil (peste 70%), urmate de cele de pe calculator sau laptop (aproape 30%).
  • Cele mai căutate subiecte au fost: diferența card de credit – card de debit; obținerea unui credit; codul SWIFT, IBAN-ul contului bancar şi adrese ale băncii.
  • Cel mai multe vizite au fost de la persoane din Bucureşti, Cluj, Timiş, Iaşi şi Braşov.
  • Platforma online cuprinde aproape 30 de categorii de informații, în funcție de subiect, cum sunt: Cont curent, Credite, Depozite, Carduri, BT24, BT Pay, BT Store etc.
  • Câteva dintre catgoriile de subiecte nou lansate în acest an au fost următoarele: ROBOR & IRCC, Studenție pe bune, Banking Urban şi, cel mai recent, Apple Pay. Printr-o secțiune aparte, Întreb BT a fost una dintre modalitățile prin care clienții Bancpost au avut la dispoziție informații despre integrare şi ofertă dedicată.
  • Ideea categoriei Banking Urban a venit datorită unui proiect derulat de Banca Transilvania cu publicația Wall-street.ro, denumit tot Banking Urban, prin care clienții învață să facă banking folosind oportunitățile digitale pe care le au de la BT.
  • Tot ca noutate în acest an, banca a lansat un program intern, de impulsionare a colegilor să devină Ambasadori Intreb BT prin propunerea unui număr cât mai mare de întrebări şi răspunsuri.
  • Anul trecut, platforma online a avut un număr record de vizitatori, de peste 1,26 milioane.

Lansat acum 5 ani, Întreb BT reprezintă un proiect unic în comunicarea băncilor din România. Este un proiect in-house, dezvoltat de echipa Grupului Financiar Banca Transilvania.

Comments

comentarii

Lasă un răspuns

error: Conținut protejat. Contactați-ne la office@clujust.ro dacă vreți să preluați! Apăsați CTRL+P dacă vreți să printați pagina