Acasă » PROMO » Gerovital își menține poziția de lider de piață pe segmentul antirid, cu vânzări în creștere cu peste 10% la gama Gerovital H3 Evolution

Gerovital își menține poziția de lider de piață pe segmentul antirid, cu vânzări în creștere cu peste 10% la gama Gerovital H3 Evolution

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, anunță că brandul Gerovital își menține poziția de lider de piață pe segmentul produselor antirid. Fiolele cu Acid Hialuronic 5% Gerovital H3 Evolution ocupă prima poziție în categoria personalizată a produselor pentru îngrijirea feței, segmentul antirid, deținând o cotă de piață valorică de 13.6%, conform datelor Nielsen*.

Întreaga gamă anti-age Gerovital H3 Evolution, creată pe baza acidului hialuronic pur și lipozomal, a înregistrat în primul semestru al anului 2018 vânzări în creștere cu peste 10% față de aceeași perioadă a anului trecut.

„Încă de la lansarea sa pe piață, în anul 2010, gama Gerovital H3 Evolution a înregistrat rezultate deosebite,  fiind dezvoltată în mod frecvent cu noi produse de maximă performanță și eficiență. Creșterea de peste 10% a vânzărilor gamei, din prima jumătate a acestui an, a fost stimulată atât de orientarea românilor către produse calitative, avansate din punct de vedere efecte și beneficii, cât și de eficiența produselor din gamă. Astfel, Gerovital H3 Evolution rămâne gama de produse cu cea mai mare concentrație de acid hialuronic din portofoliul companiei, iar Fiolele cu Acid Hialuronic Gerovital H3 Evolution sunt primele produse cu concentrație ridicată de 5% de acid hialuronic apărute în România. Datorită complexității lor de acțiune, acestea sunt utilizate cu preponderență de către românce în tratamente intensive anti-age și de regenerare a dermei. Și pentru perioada următoare avem în vedere dezvoltarea gamei cu noi produse inovatoare, recunoscute pentru puternicele efecte antirid”, a declarat Claudia Pălăcian, Manager de Produs Farmec.

Fiolele cu Acid Hialuronic Gerovital H3 Evolution, cel mai cumpărat produs antirid din Romania**, se diferențiază pe piață nu doar prin compoziție și ingrediente de ultimă generație, ci și prin ambalaj. Produsul este comercializat sub formă de fiole sigilate ermetic, care permit dozarea optimă a serului, facilitând aplicarea acestuia, dar și mențin proprietățile și calitățile concentrației ridicate de acid hialuronic a formulelor. Fiolele sunt prevăzute sub formatul unui tratament intensiv de 10 zile, cu o eficiență demonstrată instrumental.

Dintre cele mai recente 3 produse din gama Gerovital H3 Evolution, lansate în ianuarie 2017– Apa micelară cu Acid Hialuronic, Serul cu Acid Hialuronic, concentrație 6%, și Crema antirid cu Acid Hialuronic, concentrație 3%, ultimul produs a obținut cele mai bune rezultate.

Astfel,  Crema antirid cu Acid Hialuronic, concentrație de 3% a înregistrat în primul semestru din 2018 vânzări în creștere cu peste 54%, comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent. Crema are la bază ingrediente active, de ultimă generație, printre care, SOD, cea mai activă enzimă antioxidantă de origine naturală, care asigură fermitatea pielii pe termen lung, trylangen-ul, care acționează împotriva ridurilor stimulând producerea de noi fibre de colagen şi elastină și GP4G, o sursă de energie pură, care regenerează tenul din interior.

Apa micelară cu Acid Hialuronic curăţă blând faţa, ochii şi buzele prin captarea în micelii a machiajului, sebumului şi a altor impurităţi, lăsând pielea catifelată și netedă datorită filmului creat de acidul hialuronic.  Iar Serul cu Acid Hialuronic, concentrație 6% este compus din acidul hialuronic pur, cu dublu efect pentru ten: reface rezervele hidrice la suprafaţa pielii şi diminuează pierderile transepidermale de apă şi acidul hialuronic lipozomal, care pătrunde rapid în piele şi umple ridurile din interior, acestea fiind diminuate substanțial.

Cele 14 produse din gamă se adresează femeilor cu vârsta cuprinsă între 30-45  de ani și pot fi folosite pentru orice tip de ten. Produsele Gerovital H3 Evolution poate fi achiziționate atât din magazinul online www.farmec.ro, din magazinele de brand din țară, cât și din supermarketuri, hipermarketuri și magazinele de profil.

*- “Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail audit realizat pentru categoriile produselor pentru îngrijirea feței, segmentul ANTIRID pe piața din România, valoare vânzări pentru ultimele 12 luni (perioade cumulate Iulie 2017 – Iunie 2018). (Copyright © 2018, The Nielsen Company.)”

**- “Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail audit realizat pentru categoriile produselor pentru îngrijirea feței, segmentul ANTIRID pe piața din România, valoare vânzari pentru ultimele 12 luni (perioade cumulate Iulie 2017 – Iunie 2018). (Copyright © 2018, The Nielsen Company.)”

Comments

comentarii

Lasă un răspuns

error: Conținut protejat. Contactați-ne la office@clujust.ro dacă vreți să preluați! Apăsați CTRL+P dacă vreți să printați pagina