fbpx
Acasă » DEZVĂLUIRI / ANCHETE » Cursă Bolt (fost Taxify) din Bună Ziua până la Aeroportul Cluj de 196 lei!

Cursă Bolt (fost Taxify) din Bună Ziua până la Aeroportul Cluj de 196 lei!

O clientă Bolt (fost Taxify) a avut surpriza neplăcută să plătească pe o cursă din cartierul Bună Ziua până la Aeroportul Cluj nu mai puțin de 196 de lei (42 euro)! Chiar și prețul afișat inițial era de 54 de lei, dar clienta se grăbea să ajungă la aeroport. Cei de la Bolt motivează prin schimbarea traseului pentru a evita aglomerația.

Clienta A.S., care a dorit să-și păstreze anonimatul a sesizat Clujust cu privire la faptul că a plătit o sumă exagerată pentru o cursă Bolt de pe strada Mircea Zaciu până la Aeroportul Internațional Cluj. Cursa a avut loc în data de 6 mai, înainte de adoptarea OUG care a restrâns activitatea aplicațiilor de ridesharing.

”Acum recent am nimerit într-o situație în care serviciul de taxi Bolt (Taxify) a scos de pe contul meu 196 lei pentru o călătorie din Bună Ziua până la aeroport. Prețul inițial pentru călătorie (datorită solicitării mărite) era 54 de lei. Ulterior peste câteva zile am observat că din cont au fost extrași 196 de lei.

Consultanții taxify motivează prin trafic, schimbarea traseului etc. Ceea ce în principiu și a fost, dar nu am fost preveniți de faptul că se va modifica tariful și mai ales că va ajunge la o sumă atât de enormă. Și poate din punct de vedere al regulamentului lor ei și pot justifica, dar rămâne un preț nesimțit stors prin manevre de escrocherie”, ne-a scris tânăra.

Dovada mai jos:

Distanța pe un traseu normal din Bună Ziua până la Aeroport este, potrivit Google Maps, de 11 kilometri. Să zicem că prin ocolire s-a ajuns la 25. Dar după cum se poate vedea în datele afișate de Bolt, distanța este de 91, de parcă ar fi ocolit prin Gherla.

”Ei posibil au scris așa pentru argumentarea sumei finale De fapt, cursa a durat 26 minute, distanță de aproximativ 25 km din cauza faptului că șoferul a ales o alta rută mai puțin aglomerata in condițiile traficului de dimineață (a înconjurat orașul). Cei de la taxify au zis ca și cum am agreat traseul cu șoferul din cauză că ne grăbeam la aeroport, dar de fapt șoferul a decis traseul”, a prezizat reclamanta.

Mai jos puteți vedea răspunsul primit de aceasta de la departamentul de relații clienți Bolt.

Clujust a trimis întrebări cu privire la situație departamentului de presă de la Bolt și așteaptă răspunsul.

Comments

comentarii

Lasă un răspuns