Acasă » PROMO » Institutul de Istorie „George Barițiu” și UBB organizează Conferința Internațională România după Marea Unire

Institutul de Istorie „George Barițiu” și UBB organizează Conferința Internațională România după Marea Unire

Institutul de Istorie „George Barițiu” din Cluj-Napoca al Academiei Române, împreună cu Universitatea Babeș-Bolyai organizează „Conferința Internațională România după Marea Unire”

În zilele de 22-24 Mai Institutul de Istorie „George Barițiu” din Cluj-Napoca al Academiei Române, împreună cu Universitatea Babeș-Bolyai și agenția de marketing&comunicare Ghepard Communication, organizează „Conferința Internațională ROMÂNIA DUPĂ MAREA UNIRE: Branduri Românești. Societate. Economie. Bănci. Biopolitică. Arhitectură. Francmasonerie”, o manifestare științifică de amploare desfășurată sub egida Zilelor Academice Clujene, 2019.

Deschiderea oficială va avea loc în sala Aula Magna a Universității Babeș-Bolyai, Str. Kogălniceanu nr. 1,  miercuri, 22 mai 2019, începând cu orele 10,00.

Aproximativ 60 participanți din marile centre universitare ale țării, precum și invitați din străinătate (Germania, Italia, Ungaria) vor prezenta lucrări științifice care vor aborda din diverse perspective metodologice și tematice cele mai relevante și insteresante aspecte istorico-sociale care au marcat evoluția și destinul României Întregite în primele decenii ale perioadei interbelice. Conferința va cuprinde secțiuni precum: Elite, confesiune şi universitate în România interbelică; economie și bănci în România interbelică; identităţi și rolul lor în consolidarea instituţiilor de cultură; stat, ideologii și politici minoritare, branduri românești etc. În cadrul Zilelelor Academice Clujene 2019, brandurile româneşti vor fi analizate din punct de vedere istoric, sociologic si marketing.

În acest context, considerăm important să analizăm evoluţia în timp a celor mai importante branduri româneşti locale, cum anume au crescut şi s-au consolidat pe piaţa de la noi, devenind, astfel, Ambasadori ai Specificului Românesc în areale apropiate sau mai îndepărtate de pe plan internațional. O secțiune specială va fi dedicată unui brand definitoriu de ieri și de azi „Centenarul clubului de fotbal U Cluj”. Este prima dată, în istoria de un secol şi jumătate a celui mai înalt for de cultură, când se decide ca şi brandurile consacrate ale României, să beneficieze de un spaţiu larg în mediu academic!

Nu vor lipsi nici abordări inedite și incitante pentru o conferință pe teme de istorie, precum cea dedicată rolului pe care l-a avut Francmasoneria Românească în perioada interbelică, teme ce vor fi prezentate în secțiunea: Masoneria Românească după Marea Unire: Personalităţi, Idei şi Perspective.

Evenimentul “Zilele Academice Clujene 2019” este organizat de Academia Română, Filiala Cluj-Napoca şi Universitatea Babeș-Bolyai, în colaborare cu agenţia de marketing&comunicare Ghepard Communication. Partenerii care au făcut posibilă realizarea şi vizibilitatea acestui eveniment de elită, în comunitatea clujeană sunt: Fundaţia Transilvania Leaders prin DARIAN DRS, Gerovital by Farmec, Eximtur, Biblioteca Central Universitara “Lucian Blaga”, USAMV Cluj, PMA Invest, Brehar Paler Groșan Cătană – Societate Civilă de Avocați, OVB Alllfinanz Romania, Cofetăria Dana, Asociaţia Victor Babeş şi Liberty Technoloy Park.

Comments

comentarii

Lasă un răspuns

error: Conținut protejat. Contactați-ne la office@clujust.ro dacă vreți să preluați! Apăsați CTRL+P dacă vreți să printați pagina