Acasă » Publicitate

Publicitate

Farmec a deschis primul magazin Gerovital din Cluj

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, continuă extinderea magazinelor de brand, prin deschiderea la Cluj a primului magazin Gerovital din Ardeal. Noul spațiu reprezintă al doilea magazin de brand deschis în acest an, după inaugurarea magazinului Gerovital din Craiova, în luna martie. „Deschiderea magazinului Gerovital ne oferă multiple motive de împlinire şi satisfacţie. În primul rând, ne bucurăm să aducem mai aproape de consumatorii noştri din Ardeal cel mai iubit brand românesc. Un alt motiv special de mândrie este dezvoltarea noastră la Cluj, oraşul în care am crescut şi pe care îl numim acasă. Clujul a fost punctul …

Citește mai mult

Campion la gimnastica frumuseţii, Farmec devine partener oficial al Campionatelor Europene de Gimnastică Artistică Petrom

Farmec, cel mai mare producător de cosmetice din România, susţine performanţa sportivă în calitate de partener oficial al Campionatelor Europene de Gimnastică Artistică Petrom, Masculin și Feminin, ediția 2017. Lider pe piața de produse cosmetice, compania clujeană devine, astfel, un susținător important al celui mai elegant și iubit sport din România, prin susținerea competiției desfăşurate la Cluj, în perioada 19 – 23 aprilie. “Prețuim performanța sportivă și apreciem valorile sportului românesc și de peste hotare. Prin urmare, am fost încântaţi să ne implicăm în acest eveniment de talie internaţională, considerând că gimnastica este o parte importantă a ADN-ului românesc și …

Citește mai mult

Mega Image a deschis primul său supermarket din Cluj

Primul magazin Mega Image din Cluj-Napoca s-a deschis, în această dimineață, în cadrul galeriei comerciale Platinia. Magazinul Mega Image din Cluj este amenajat pe o suprafață de aproximativ 900 de metri pătrați și reprezintă ancora principală în cadrul galeriei Platinia. Astfel, sâmbătă, 8 aprilie 2017, magazinul se va deschide pentru clienţi începând cu ora 10:00. Magazinul Mega Image a fost special conceput astfel încât să ofere clujenilor o experiență inedită la cumpărături, pornind de la modul de amenajare, la consultanța oferită direct în magazin de către echipe de angajați special pregătite în acest sens, la oferta variată de produse de …

Citește mai mult

Platinia Shopping Center te premiază: câștigă un scuter Vespa, trei iPhone-uri 7 și zeci de vouchere cadou!

Câștigă un scuter Vespa, trei telefoane iPhone 7 și zeci de vouchere cu ocazia deschiderii, la Cluj-Napoca, a celui mai nou centru comercial din România, Platinia Shopping Center. Tot ce trebuie să faci pentru a deveni proprietarul unui scuter Vespa nou-nouț este să vizitezi Platinia Shopping Center și să îl cauți pe Shoppy, mascota centrului comercial care se inaugurează pe 8 aprilie chiar în inima orașului, pe Calea Mănăștur 2-6. Fă un selfie cu Shoppy, în perioada 8-23 aprilie, și postează apoi fotografia pe profilul tău de Facebook folosind hashtag-ul #FollowShoppy. Urmează restul pașilor descriși pe pagina Platinia Shopping Center …

Citește mai mult

Pachetul « Azi Pe + » de la BRD, o surpriza placuta adresata managerilor, profesionistilor de top si intreprinzatorilor din Cluj

Pachetul « Azi Pe + » de la BRD, o surpriza placuta adresata managerilor, profesionistilor de top si intreprinzatorilor din Cluj. Orasul Cluj-Napoca isi consolideaza statutul de « magnet » pentru investitorii din diverse domenii, care vin spre vestul Romaniei atrasi atat de facilitatile investitionale, cat si de avantajele unei forte de munca inalt calificate, educate si vorbitoare de limbi straine din zona. Insa ceea ce diferentiaza capitala istorica a Transilvaniei  este spiritul antreprenorial, care pare sa-si fi construit la Cluj un adevarat muzeu in aer liber. Prezenta parcurilor industriale Tetarom a adus la Cluj companii de anvergura europeana sau mondiala, insa pe langa …

Citește mai mult

Transformare digitală pentru McDonald’s în România prin parteneriatul cu NTT DATA Romania

NTT DATA Romania marchează un nou succes pe plan local, demarând cea de-a doua implementare SAP S/4HANA, la Premier Restaurants, deţinătorul lanţului de restaurate McDonald’s in România. „Aceasta nouă colaborare reprezintă o excelentă continuare a implementărilor SAP S/4HANA, pe care NTT DATA Romania a reuşit să le realizeze, până la momentul de faţă. Sunt deosebit de încântată pentru faptul că, împreună cu reprezentanţii Premier Restaurants şi, nu în ultimul rând, pe fondul endorsement-ului primit din partea SAP România, am hotărât să mergem alături spre Viitor. Acest pas important pe care l-am făcut reprezintă pentru noi încă o confirmare preţioasă că, …

Citește mai mult

NTT DATA Romania lansează un nou Raport CSR

NTT DATA Romania se poziţionează printre puţinele companii care lansează, anual, un raport CSR (Corporate Social Responsibility) pe anul precedent. Acesta conţine mesajul CEO-ului Daniel Metz, politicile de abordare pentru anul 2017 şi toate activităţile în care organizaţia s-a implicat în anul calendaristic 2016. Un atare demers ţine cont şi de provocările societale complexe care revendică soluţii eficiente şi de impact pe durată lungă. De aceea, Compania NTT DATA Romania alege, de această dată, să ofere ceva în plus, parte din identitatea sa. Este vorba despre propria ei strategie de responsabilitate, pusă în slujba unei comunităţi prospere sub forma unui nou concept de Raport CSR. Prezenţa pe piaţa …

Citește mai mult

„Frumusețea și încrederea se cultivă în familie” este mesajul noii campanii de comunicare Farmec

Farmec, cel mai important producător de cosmetice din România, a creat cea mai recentă gamă de produse bazându-se pe rezultatele cercetării conform căreia, pentru majoritatea românilor, familia este principala sursă de formare a deprinderilor de îngrijire personală. Astfel, noile produse sunt menite să acopere nevoile de îngrijire ale întregii familii. În noua gamă Farmec se regăsesc 27 de tipuri de produse, cuprinse în 3 subgame destinate îngrijirii tenului, corpului și părului. Toate soluţiile oferite sunt naturale, fără parabeni şi au în componenţă parfumuri hipoalergenice. Liniile de produse conţin extracte naturale, cu o eficienţă demonstrată, precum flori de orhidee, bambus, urzică …

Citește mai mult

Compania clujeană Farmec deschide la Craiova primul magazin Gerovital din Oltenia

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, deschide primul magazin Gerovital din Craiova, al patrulea la nivel național. Acesta este primul dintre cele 15 noi magazine pe care compania clujeană intenționează să le deschidă în România, în anul 2017 Situat central, în cadrul ansamblului comercial Electroputere Parc, aflat pe Calea București, nr. 80, cu o investiție de peste 50.000 euro, noul magazin Gerovital are o suprafață totală de 46 de metri pătrați, oferind toate produsele din gamele Gerovital și Aslavital, dar și consultanță permanentă legată de acestea, prin intermediul consilierilor prezenți în magazin. “În urma comenzilor multiple primite în …

Citește mai mult

Farmec lansează o nouă gamă de produse pe bază de extracte naturale

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, întâmpină primăvara cu lansarea a 27 de noi produse, cuprinse în 3 subgame destinate îngrijirii tenului, corpului şi părului. Fiecare dintre acestea conţine o serie complexă de produse, toate având la bază ingrediente naturale, cu eficienţă demonstrată. “Farmec este un brand dedicat întregii familii, un brand de încredere, românesc, care a crescut împreună cu  consumatorii săi, oferind mereu cele mai bune produse de îngrijire, la un raport corect calitate-preț. Noua linie de produse are la bază ingrediente naturale ce asigură eficiența produselor, o absorbție rapidă și o foarte bună compatibilitate cu pielea. …

Citește mai mult