Acasă » Advertorial » Cifra de afaceri Farmec a crescut cu peste 13% în 2015
Farmec

Cifra de afaceri Farmec a crescut cu peste 13% în 2015

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 172,5 milioane lei (38,8 milioane Euro), înregistrând o creștere cu peste 13% față de rezultatele financiare din 2014.   

Mircea-Turdean_foto_1„Anul 2015 a reconfirmat poziția de top pe care compania și produsele noastre o au în piața de cosmetice, iar acest lucru nu ar fi fost posibil fără susținerea clienților noștri fideli, care apreciază calitatea și inovația produselor românești. De asemenea, acest rezultat confirmă faptul că avem o strategie de business solidă si sănătoasă, dezvoltată ținând cont de nevoile consumatorilor, dar si de contextul macroeconomic. Pentru 2016, ne propunem creșterea cifrei de afaceri, prin consolidarea pe piață a principalelor noastre branduri, dar și lansare de noi produse. Continuăm să fim aproape de consumatorii noștri, atât prin deschiderea de noi magazine în comerțul tradițional, cât și în centrele comerciale, inclusiv in București, locație așteptată cu mare interes de către iubitorii produselor noastre”, a declarat Mircea Turdean-Director General Farmec.

În 2015, compania a lansat pe piață trei noi game de produse, toate create special pentru soluționarea unor probleme specifice ale consumatorilor – Gerovital Happiness (produse cosmetice pentru față și corp care oferă tenului un aspect sănătos, plin de strălucire), Gerovital H3 Derma Sun (gamă inovatoare în domeniul dermatocosmeticelor cu protecție solară) și Gerovital Tratament Expert (gamă pentru îngrijirea completă a părului).

De altfel, brandul Gerovital a obținut titlul de SUPERBRAND 2015, în cadrul evaluării realizate de Superbrands România.

Începând cu anul trecut, prin partenerii de business ai companiei din Franța, Grecia, Italia și Spania, produsele Farmec pot fi cumpărate și testate, atât de români, cât și de străinii interesați de produse românești de cea mai bună calitate.

Pe plan național, Farmec a modernizat unul dintre cele mai importante magazine de brand ale companiei din Cluj-Napoca. Farmec deține în prezent şase magazine de acest gen – în Cluj-Napoca, Arad, Timișoara şi Târgu-Mureș. În prezent, produsele Farmec ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind: Japonia, Ungaria, Grecia, Macedonia, Republica Moldova, EAU, Irak, Kuwait, Canada.

Comments

comentarii

Lasă un răspuns